Idag, 00:35
Medlem
Alla illegala sprängningar i offentliga miljöer borde väl räknas som terrorbrott?

Sverige är ett mycket sjukt land.
Citera
Idag, 01:06
Medlem
Tror att en hel del av politikerna är i Davos just nu och löser alla världsliga problem så människan kan leva i fred och frihet under den demokratiska flaggan.
Citera
Idag, 01:15
Medlem
Carpedijems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Kommer det smälla mindre då? Om det blir inbördeskrig menar jag?

Snarare tvärt om.
Citera
Idag, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limmsniffarn
Tror att en hel del av politikerna är i Davos just nu och löser alla världsliga problem så människan kan leva i fred och frihet under den demokratiska flaggan.

Vilken flagga är det?
Citera
Idag, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Vilken flagga är det?

En blå med massa stjärnor.
Citera
Idag, 01:23
Medlem
Citat:
En blå med massa stjärnor.

Det finns många blå flaggor med stjärnor. Varför kan du bara inte skriva rakt ut vad du anser är "den demokratiska flaggan"?

Det är ju inte direkt så att jag ber dig om din förhud eller dina blygdläppar. Men du skrev om "demokratins flagga" och jag undrar vilken flagga du menar?
Citera
Idag, 01:57
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blocktober
Om inte svenskar hade varit sådana ynkryggar, så hade de som redan äger vapen gått ihop i dödspatruller och avlivat babbar. Om snuten hade försökt stoppa dem hade man avlivat snutarna också. Men eftersom det är i fega Sverige där vapenägarna är ynkryggar och så stolta över sina skytteklubbar och licenser och "Dä ä ett privilegium å äga vapen å ska så förbli" och knytnäven i byxfickan, så kommer det inte att ske.

Tvärtom: dessa fega krakar fördömer Breivik, Mangs och Lasermannen och kan inte slicka staten i röva nog för att hjälpa dem att se till att människor med civilkurage inte ska får tag i vapen lagligt.
Jag tror inte dom är fega dom lever bara bra ekonomiskt och så vidare
Citera
Idag, 02:07
Medlem
q
Citera
Idag, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Det finns många blå flaggor med stjärnor. Varför kan du bara inte skriva rakt ut vad du anser är "den demokratiska flaggan"?

Det är ju inte direkt så att jag ber dig om din förhud eller dina blygdläppar. Men du skrev om "demokratins flagga" och jag undrar vilken flagga du menar?

Räkna gärna upp alla dessa blåa flagor med stjärnor på om det nu finns så många.

Nej det har du rätt i, det hade varit oerhört konstigt om du frågat efter förhud alt. blygläppar.
Citera
Idag, 02:46
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Räkna gärna upp alla dessa blåa flagor med stjärnor på om det nu finns så många.

Nej det har du rätt i, det hade varit oerhört konstigt om du frågat efter förhud alt. blygläppar.
Ännu fler sprängningar idag igen och inte en politiker som går ut och fördömer det hela jävla svin är dom
Citera
Idag, 02:51
Medlem
Med tanke på den stora mängden sprängningar i tätbefolkade områden är det faktiskt smått makalöst att inte fler oskyldiga inte fått sätta livet till.
Citera
Idag, 04:55
Medlem
Självklart kommer inget att hända så länge politikerna avsiktligt blundar för knarksituationen i storstäderna. Tvärtom glorifieras knarket bland kändisar, eliten, journalister etc.

Det utlyses presskonferenser i tid och otid om annat trams men när hörde ni senast en minister utlysa en presskonferens om missbruket av narkotika?

Kommer aldrig att ske ty då närmar man sig alltför mycket samhällseliten i storstäderna. Det kallas även m.a.o för den personliga friheten.

Sverige skulle behöva en operation "Järnnäve" vad anbelangar narkotika. En operation där det rensades i leden oavsett samhällsrang. Att det sedan kommer att flyga spån när man hyvlar är givet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in