Citat:
Ursprungligen postat av
Sven2
Det är ett typiskt ukrainsk beteende "Ge dem ett finger så tar de hela handen"
Är dom nog inte ensamma om.. Men dom anpassningsbara till Sverige till skillnad för slöddret ifrån MENA området.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arvidos
Hennes värderingar och framtid i Sverige ser ljust ut.. knappast hon hamnar i förorten och börjar skjuta pappor under viadukter som i Skärholmen.
Varför denna fixering att behålla kriminella?
Sossarna och VPK älska att dalta med kriminella. Det är därför sossnara är emot lagen förslaget kunna annullera Svenskt medborgarskap.
Citat:
Ursprungligen postat av
sno
INTE läst hela tråden .. men för mig är det mycket märkligt att man låter föräldrarna stanna, men vill utvisa en 18 åring - trots att hon kom hit som 13 åring och har inte begått brott. Jag förstår inte logiken.
Detta sticker i ögonen på vanligt folk när kriminella inte går att utvisa, men vanliga människor utan onda avsikter deporteras till ett land som helt klart är i krig.
Jag skulle vilja tipsa henne om att andra före henne har gömt sig och kommit fram efter fem år OCH fått stanna.
Men samtidigt: vilket slöseri av ett ungt liv 🥹
Det är det jag säger i Ts, göre olle dolle doff på packet som sitter på Kumla och inte har Svenskt medborgskap, sedan returnera man dem till hemlandet utan hänsyn vad väntas där eller hur många barn man har i Sverige.