Igår, 21:27
Medlem
Förlåt om detta är fel avdelning. Flytta gärna tråden till rätt avdelning isåfall. Tack!
Ska fatta mig kort

Har en profil på en sexsida. Alltså ingen "vanlig" datingapp, utan exklusivt för att hitta folk att ligga med.

Skickade mail till en tjej för typ en vecka sedan. Hon svarade med sin kikprofil i första svaret(röd flagga #1)

Hon pratar flytande svenska utan brytning eller stavfel. Hennes meddelanden är enligt mig inte ai genererade eller översatta(grön flagga)

Hon skickade en video till mig på kik av henne själv. Men videon hade inget ljud(röd flagga #2)

Hon har tagit bort sin profil på sexsidan(röd flagga #3)

Hon föreslog att vi ska ses hemma hos henne och mysa(röd flagga #4). Jag svarade då med att säga att jag går inte hem till nån sådär, jag vill ses ute på en publik plats till att börja med, vilket hon gick med på... Jag vet inte om detta hjälper...det kan fortfarande vara hon i egen hög person på stan...sen när vi kommer hem till henne så står det två gorillor med basebollträn/knivar?..

Har bett om fler foton och videos av henne..men är osäker på om det kommer hjälpa även fast jag får dom xD

Det ska sägas att jag träffat kvinnor genom denna sidan innan utan problem. Det är ingen "kriminell" sida om man säger så...

Hur vanligt är sådana här typer av rån? Och hur kan man vara helt säker på att vara safe?
Citera
Igår, 21:32
Medlem
Svårt säga, det handlar om tur eller otur att möta ett rånargäng sådär som du beskriver.

Jag skulle gissa att vart tredje eller vart femte dejt kan leda till tråkigheter.

Alltså om du dejtar så många olika kvinnor, så smäller det till mellan 3:e och 5:e dejten.
Citera
Igår, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanadabord
Förlåt om detta är fel avdelning. Flytta gärna tråden till rätt avdelning isåfall. Tack!
Ska fatta mig kort

Har en profil på en sexsida. Alltså ingen "vanlig" datingapp, utan exklusivt för att hitta folk att ligga med.

Skickade mail till en tjej för typ en vecka sedan. Hon svarade med sin kikprofil i första svaret(röd flagga #1)

Hon pratar flytande svenska utan brytning eller stavfel. Hennes meddelanden är enligt mig inte ai genererade eller översatta(grön flagga)

Hon skickade en video till mig på kik av henne själv. Men videon hade inget ljud(röd flagga #2)

Hon föreslog att vi ska ses hemma hos henne och mysa(röd flagga #4). Jag svarade då med att säga att jag går inte hem till nån sådär, jag vill ses ute på en publik plats till att börja med, vilket hon gick med på... Jag vet inte om detta hjälper...det kan fortfarande vara hon i egen hög person på stan...sen när vi kommer hem till henne så står det två gorillor med basebollträn/knivar?..

Har bett om fler foton och videos av henne..men är osäker på om det kommer hjälpa även fast jag får dom xD

Det ska sägas att jag träffat kvinnor genom denna sidan innan utan problem. Det är ingen "kriminell" sida om man säger så...

Hur vanligt är sådana här typer av rån? Och hur kan man vara helt säker på att vara safe?
Vad är det för mening med att ha sexdejter om du inte vill ha sexdejter?

Är ganska bra om ni kan hålla isär vad som är vad då de flesta av er hänger på vanliga sajter och vill ses vid andra meddelandet.
Citera
Igår, 21:37
Medlem
Om du har en dålig magkänsla dra lite i snabeln. Vad säger magkänslan efter det?
Citera
Igår, 22:00
Medlem
Onanikrems avatar
Lita på spindelkänslan. Om något verkar för bra är det oftast dåligt.

Om inte så kolla henne på Lexbase, Mrkoll, Ratsite, Linkedin osv. Kolla vem "hennes" lägenhet står på, hur länge hon bott där, var hon bodde förut och med vem.
Citera
Igår, 22:09
Medlem
Ta en runk innan du fattar något beslut (don't ask, just do it)
Om magkänslan efter runken säger "Nej, nått känns fel" - lyssna på den.
Om magkänslan efter runken säger "Nu kör vi" - Förösk luska ut allt du kan om människan, o möt sen upp personen någonstans o utvärdera en sista gång innan ni ev. går hem till någon av er
Citera
Igår, 22:19
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ska fatta mig kort

Känns det för bra för att vara sant? Är hon mycket snyggare och yngre än dig och säger att hon vill göra precis allt du känner för sexuellt?

I så fall är det nog inte sant.
Citera
Igår, 22:43
Medlem
Majsmannen2s avatar
Behöver ens en tjej ha en profil på en sexsida?
Citera
Igår, 23:40
Medlem
bearss avatar
Det säkraste borde väl vara att träffa henne ute först som du skrev. Sen om du fortfarande inte litar på henne, föreslå att ni går hem till dig eller ta in på hotell. Vill hon inte det så lär det ju va något skumt med henne, speciellt om hon inte vill ta in på hotell.
Citera
Igår, 23:50
Medlem
Tack för tipsen. Det där med hotell är en bra idé.
Lutar åt att jag ställer detta som ett krav och går hon inte med på det så är det den ultimata röda flaggan haha

En annan röd flagga är att hon inte vill ge sin adress eller namn. Hon påstår att hon är otrogen mot sin man och vill vara diskret...
Citera
Idag, 01:36
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Lutar åt att jag ställer detta som ett krav och går hon inte med på det så är det den ultimata röda flaggan haha

En annan röd flagga är att hon inte vill ge sin adress eller namn. Hon påstår att hon är otrogen mot sin man och vill vara diskret...
Big nono. flaggorna blinkar självlysande rött! Man skall veta vem man träffar! Vill du leka så kolla var hon tänkte träffas. Adressen måste du ju få om du skall dit... Bara för att fiska, skulle aldrig i helvete åka. Men då ser du vem lägenheten står på och om han/hon finns i Lexbase. Big nono att åka dit.
Citera
Idag, 06:47
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:

Ja jävlar vad diskret. Kan du inte banka henne hemma hos dig då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in