Citat:
Ursprungligen postat av
Kanadabord
Förlåt om detta är fel avdelning. Flytta gärna tråden till rätt avdelning isåfall. Tack!
Ska fatta mig kort
Har en profil på en sexsida. Alltså ingen "vanlig" datingapp, utan exklusivt för att hitta folk att ligga med.
Skickade mail till en tjej för typ en vecka sedan. Hon svarade med sin kikprofil i första svaret(röd flagga #1)
Hon pratar flytande svenska utan brytning eller stavfel. Hennes meddelanden är enligt mig inte ai genererade eller översatta(grön flagga)
Hon skickade en video till mig på kik av henne själv. Men videon hade inget ljud(röd flagga #2)
Hon har tagit bort sin profil på sexsidan(röd flagga #3)
Hon föreslog att vi ska ses hemma hos henne och mysa(röd flagga #4). Jag svarade då med att säga att jag går inte hem till nån sådär, jag vill ses ute på en publik plats till att börja med, vilket hon gick med på... Jag vet inte om detta hjälper...det kan fortfarande vara hon i egen hög person på stan...sen när vi kommer hem till henne så står det två gorillor med basebollträn/knivar?..
Har bett om fler foton och videos av henne..men är osäker på om det kommer hjälpa även fast jag får dom xD
Det ska sägas att jag träffat kvinnor genom denna sidan innan utan problem. Det är ingen "kriminell" sida om man säger så...
Hur vanligt är sådana här typer av rån? Och hur kan man vara helt säker på att vara safe?
Vad är det för mening med att ha sexdejter om du inte vill ha sexdejter?
Är ganska bra om ni kan hålla isär vad som är vad då de flesta av er hänger på vanliga sajter och vill ses vid andra meddelandet.