• 2
  • 3
Idag, 05:24
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Nej det är jag inte.

Jag är dessutom säker på att du hade sålt dig mycket billigare än så. Ibland så billigt som en flaska vodka.
Det har hänt men inte pga att jag är bög
Citera
Idag, 06:34
Medlem
Klandalfs avatar
För att homosexuella är så väsensskillda från heterosexuella så det är helt omöjligt för en heterosexuell att spela homosexuell

Skådespelare kan inte spela något de inte är öht, därför är alla skådisar som spelar seriemördare på film seriemördare på riktigt.
Citera
Idag, 06:35
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Men det är ju just det som skådespeleri är.
Att vara någon annan för en stund.
Citera
Idag, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Är det fortfarande att dom spelar eller har dom faktiskt den sexuella läggningen i verkligheten ?

Vi kan ta ex Jake Gyllenhall och Heath Ledger i flmen Brokeback Mountain där dom förälskar sig i varandra och har sex.
Utåt sätt så är dom heterosexuella men kan man verkligen spela homosexuella utan att vara det ? Har svårt att tro att 99,9% av världens alla hetero skulle låtsas göra det för en film utan ens va lite gay?

Det som talar för att man kan faktiskt låtsas vara en annan sexuell läggning är ju då Jodie foster som är lesbisk men spelat i många heteroroller på film.

Personligen hade jag haft svårt för den rollen om jag hade varit skådespelare men det kanske går att kyssas och låtsas ha sex med ett kön man inte är attraherad till?

Vad tror ni? Tror ni, ni skulle klara av det om ni var skådespelare?
Det är väl definitionen av en skådespelare att göra sånt man inte är
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in