Omständigheterna kring smällen är ännu oklara. Bilder visar dock att det pågår en insats.
I början av december hade polisen en insats vid samma adress. Då hade en mindre explosion inträffat i ett trapphus. Ingen person skadades, men trapphuset blev rökfyllt och fick mindre skador.
Det har sprängts igen. Det sprängs typ varje vecka i Stockholm nu... :/Stackars alla andra människor som bor där omkring som bara försöker leva sina liv... Så kommer några kriminella idioter och ska förstöra! Fy!
Kan de inte stalka sitt mål och döda hen på det sättet. Eller hota. MÅSTE DE SPRÄNGA DÄR FOLK BOR ?? På riktigt, såna där idioter har jag ingen empati för. Gör era business sure men lämna majoriteten utanför!
Varför ska jag [någon alls] ha empati för de när de uppenbarligen skiter i alla.
Någonting har exploderat vid ett flerfamiljshus i Farsta i södra Stockholm.
Polis och räddningstjänst har larmats till platsen.
– Minst en person är skadad och är förd till sjukhus med ambulans, säger Nadya Norton vid polisen.
Hoppas att personen/personerna som har blivit skadade inte är alltför allvarligt skadade. Ett rent mirakel att så få blivit skadade vid alla de bombdåd som har begåtts hittills.
Det har sprängts igen. Det sprängs typ varje vecka i Stockholm nu... :/Stackars alla andra människor som bor där omkring som bara försöker leva sina liv... Så kommer några kriminella idioter och ska förstöra! Fy!
Kan de inte stalka sitt mål och döda hen på det sättet. Eller hota. MÅSTE DE SPRÄNGA DÄR FOLK BOR ?? På riktigt, såna där idioter har jag ingen empati för. Gör era business sure men lämna majoriteten utanför!
Varför ska jag [någon alls] ha empati för de när de uppenbarligen skiter i alla.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!