Citat:
Ursprungligen postat av
HenrikN96
Hej,
Jag bettade nyss på Zverev-Djokovic. Djokovic gav upp matchen och förväntade mig att få pengarna tillbaka som man får på i princip alla sajter. Expekt tar dock pengarna och säger att jag förlorat. Vilket är HELT orimligt.
Kan jag göra något åt detta? Typ försöka överklaga eller kommer det aldrig att gå?
Det du kan göra är att läsa och förstå reglerna, så slipper du sen starta idiotiska och helt obefogade trådar som gör att vettiga trådar med högst motiverad kritik mot spelbolagen försvinner i mängden...
Citat:
Ursprungligen postat av
HenrikN96
Helvete skulle aldrig spelat på Expekt asså. ALLA sidor jag spelat på innan ger pengarna tillbaka när ett spel blir annulerat pga skada men såklart ska Expekt vara såhär. Nästintill olagligt borde det här vara.
Här yras det i nattmössan igen. Lär dig förstå skriven text. Då flesta spelbolag anullerar spelen om första set inte blir färdigspelat. I ditt fall blev första set avslutad, så vad gnäller du om?
Citat:
Ursprungligen postat av
HenrikN96
Om bara Djokovic vann det där första setet.....
Detta måste nog ändå vara det dummaste.
Det spelar ingen roll om Djokovic vann första set, hade han sen givit upp så skulle du likväl förlora.
För din skull hade det varit bättre om han avbröt matchen innan första set var färdigspelad, men att han inte gjorde det kan knappast Expekt lastas för...
Edit! Du har dock rätt att du inte skulle spelat på Expekt.
Man ska inte spela på sajter som limiterar vinnande spelare.