2025-01-24, 22:39
Medlem
I en intervju med Hollywood skådespelaren Roseanna Barr så hävdar hon att eliten äter barn, och dricker blod. Att dom älskar smaken av mänskligt kött, och att dom är vampyrer.

Detta kommer dagen efter att historien om supermodellen Gabriela Rico Jimenez dök upp till ytan igen.

En supermodell som i panik stod och skrek på gatan. Hon hade varit på någon elitistisk fest. Och där hade det offrats människor och sedan ätits.

Hon försvann sen. Och sågs aldrig igen.

Vad pågår? Detta är inte dom enda historierna.

Hur lyder egentligen teorien? Och vilka är dessa ”vampyrer”?

Kan tyvärr inte dela med mig av Tucker klippet då jag inte lyckades hitta det igen.
Citera
2025-01-24, 22:41
Medlem
Kundalinis avatar
https://m.youtube.com/watch?v=qigPpx8x0QQ

Antar att det är detta (som
Tog två sekunder att googla fram)
Citera
2025-01-24, 22:42
Medlem
afraidofmatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApansPappa
I en intervju med Hollywood skådespelaren Roseanna Barr så hävdar hon att eliten äter barn, och dricker blod. Att dom älskar smaken av mänskligt kött, och att dom är vampyrer.

Detta kommer dagen efter att historien om supermodellen Gabriela Rico Jimenez dök upp till ytan igen.

En supermodell som i panik stod och skrek på gatan. Hon hade varit på någon elitistisk fest. Och där hade det offrats människor och sedan ätits.

Kan tyvärr inte dela med mig av Tucker klippet då jag inte lyckades hitta det igen.

av puckon - för puckon?
Citera
2025-01-24, 22:43
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:

Hon ska ta sina Östrogenpiller och hålla käften, känner man spontant. Eller så har hon fått en besvärlig och exotisk utdragen gammelkvinna-psykos som en del får när de byter personlighet och blir en dement häxa och tror sig höra, se och uppleva saker som aldrig har hänt.
Eller så är käringen helt enkelt desperat inför tanken att bli en bortglömd kändis
Citera
2025-01-24, 22:51
Medlem
Citat:

Roseanne Barr. Bjuder in dårar. Till och med kända plattjordare har varit och vridit på hennes skalle.
Skrämmande hur hon hittar avskummen.
Citera
2025-01-24, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
https://m.youtube.com/watch?v=qigPpx8x0QQ

Antar att det är detta (som
Tog två sekunder att googla fram)

Bra orkade inte
Citera
2025-01-24, 23:00
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Vampyrer och äta barn, det är spännande saker.
Stora tänkare har arbetat mycket med att skriva böcker och göra filmer mm i det ämnet.

Varför tror ni?
Vad betyder det egentligen?

Kan det vara så att dom försöker få oss småfolk att förstå något?
Citera
2025-01-24, 23:15
Medlem
DevilsDens avatar
Det är dom som säger sig vara judar men inte är det som sysslar med detta.

Här har du en t.ex. Steven Spielberg. Han mördade Heather O'Rourke. Man kommer hitta Kortison, hjärtstillestånd, tarmvred etc om man söker på dödsorsak, allt är falskt.

Han finns med även på bilder om man söker på den här stackars tjejen. En till dog efter inspelningen av Poltergeist, Dominique Dunne det vet jag dock inget om.

Många utav dom här har ingen empati, känner ingen skuld etc samt har hur mycket pengar som helst. Samma är det med Podesta bröderna som är riktiga svin. Deras konst på väggarna avslöjar dom tillräckligt.

Ja dom existerar, säljer barn, adopterar barn, byter barn på fester. Äter barn, dricker blod med adrenalin i samt är pedofiler. Finns inga begränsningar för sådan ”människor”
Citera
2025-01-25, 08:51
Medlem
Gabriela Rico Jimenez sitter på psyk, så man vet var hon är och föräldrarna har säkert fått träffa henne.
Citera
2025-01-25, 09:25
Medlem
Basisten i Scorpions råkade ju säga till några han träffade på gatan att han varit på ett ställe där folk betalade för att få se människor dödas.

Det är väl inte så konstigt att människor offras, det har förekommit i alla tider.
Citera
Igår, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Basisten i Scorpions råkade ju säga till några han träffade på gatan att han varit på ett ställe där folk betalade för att få se människor dödas.

Det är väl inte så konstigt att människor offras, det har förekommit i alla tider.
Francis eller den nyare polacken ?
Citera
Igår, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Francis eller den nyare polacken ?
Inte en aning, jag har dålig koll på Scorpions.
Den finns på youtube.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in