• 3
  • 4
Igår, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Som kvinna tycker jag att en MC kan vara sexig, speciellt Boss Hoss. Det är samma sak med big trucks. Men det har väl att göra med killarna som kör - gärna långt hår och skägg. Det är sexigt!

jag förstår. du är en sucker för MC-killar och, kanske, lastbilschaufförer.

Skägg och långt hår gör ingen sexig vågar jag påstå. Men visst, det är nån slags indikator på att det är en man du har framför dig.

Visst, fordon kan vara coola o grymma osv men inte fan är de sexiga. Ska man ha sex med dem eller vad?
Citera
Igår, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sydsten

Skägg och långt hår gör ingen sexig vågar jag påstå. Men visst, det är nån slags indikator på att det är en man du har framför dig.

Visst, fordon kan vara coola o grymma osv men inte fan är de sexiga. Ska man ha sex med dem eller vad?

Gubbar på gubbhoj ser för jäkliga ut i sitt långa gråa hår, pipskägg och med sin ölmage. Hojen förfulas snarare av föraren.
Citera
Igår, 21:26
Medlem
70 talshojarna är ju snyggast,, många försöker likna dem nu med sina retro hojar.
Citera
Igår, 22:13
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sydsten

Eeeh nej. Det är tjejer som har det. Vilken planet lever du på.
Typ som att det skulle vara manliga attribut att ha en fet röv och stora bröst.

Google "women" så ser du en massa bilder med människor med långt hår.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in