Igår, 03:48
Medlem
Vad är det absolut sjukaste du någonsin har sagt till någon när du har varit arg? Online/verkligheten/forum/ vad som helst?

Mina brorsor brukade skrika om att de skulle hugga halsen av folk och döda hela deras familjer på data spel

Till och med när de mötte varandra typ på Xbox lr nåt så blev de hett jääävligt snabbt!

Men också på forum har jag läst hur folk helt blir galna 0-100 även här på flashback. Folk som skriver så sjuka grejer i ett svar att man dör av skratt samtidigt som man undrar hur sjuka i skallen de är.

Vad är det sjukaste du någonsin har HÖRT någon säga till någon annan?

Min brorsor kunde skrika så jävla högt att de blev röda i ansiktet och sakerna de sa var inte friska

Vad är er sjukaste damp?
Citera
Igår, 05:09
Medlem
Gayloard_Fokkers avatar
Hört: ”jag vet var din brevlåda bor”. Sagt av ung - utländsk - tjej under en inomhus fotbollsmatch, hela hallen gapskrattade
Citera
Igår, 06:08
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gayloard_Fokker
Hört: ”jag vet var din brevlåda bor”. Sagt av ung - utländsk - tjej under en inomhus fotbollsmatch, hela hallen gapskrattade

Det där uttrycket myntades av Lasse Lindroth på 90-talet.
Citera
Igår, 06:25
Medlem
Gayloard_Fokkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Det där uttrycket myntades av Lasse Lindroth på 90-talet.

Ok, då var ”tjejen” inte ens född + med stor sannolikhet ej i Sverige, än mer imponerande 😀
Citera
Igår, 08:52
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
- Jag vet vart din brevlåda bor
-jaså? Vem har skvallrat?
Citera
Igår, 11:52
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ok, då var ”tjejen” inte ens född + med stor sannolikhet ej i Sverige, än mer imponerande 😀

Jag skulle vilja säga att om hon inte ens var född är sannolikheten JÄVLIGT stor att hon inte var i Sverige, faktiskt 100% sannolikhet.
Citera
Igår, 13:46
Medlem
Negreritvs avatar
"Jag ska tända eld på ditt hus och knulla dig i arslet på gräsmattan samtidigt" Det här skrek jag åt någon kärring på krogen för cirka 20 år sedan. Hon var lika full som jag misstänker jag.
Citera
Igår, 14:17
Medlem
Briljant förolämpning av den franske filmlegenden Jean-Luc Godard till hans gamle vän och kollega Francois Truffaut, i ett långt brev 1973 som nästan säkert måste ha skrivits på fyllan. Godard har just sett sin gamle väns film La Nuit Américaine (svensk titel "Dag som Natt", titeln syftar på en teknik för att spela in nattliga scener på dagtid med ett ljusfilter). Filmen kretsar kring händelser under en filninspelning, och Truffaut både regisserade, agerade regissör i filmen i filmen och hade skrivit manus.

Efter att flera gånger ha beskyllt Truffaut för att ha blivit en lögnare, hycklare och sell-out prickar Godard in följande. "Du är en lögnare, därför att uppträdet melllan dig och Jacqueline Bisset på Francis /en restaurang i Paris/ i förra veckan inte är med i din film, och man frågar sig också varför regisssören är den ende som inte knullar i Dag som Natt".

Godard toppar sedan detta med att be Truffaut att gå in med en miljon franc i hans nästa filmprojekt: "Det borde du göra, för du är ju en ärlig man. Du säger ändå sanningen..."

Truffaut svarade med ett hårt och aggressivt brev, och de båda träffades aldrig mera. Det blev definitiv brytning. (Att de här båda breven blev offentliga har vi dock Godard att tacka för; efter sin väns förtidiga död redigerade han ett stort urval ur dennes brevväxling och tog förstås också med en del av sina egna brev och T's svar på dessa)

Man kan läsa mer om och ur det här magnifikt lössläppta brevet i "Minns Truffaut!", en paperback som Göteborgs Filmfestival gav ut någon gång på 1990-talet. Läsvärd bok om man är intresserad av film.
Senast redigerad av HepCat-X Igår kl. 14:19.
Citera
Igår, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
Vad är det absolut sjukaste du någonsin har sagt till någon när du har varit arg? Online/verkligheten/forum/ vad som helst?

Mina brorsor brukade skrika om att de skulle hugga halsen av folk och döda hela deras familjer på data spel

Till och med när de mötte varandra typ på Xbox lr nåt så blev de hett jääävligt snabbt!

Men också på forum har jag läst hur folk helt blir galna 0-100 även här på flashback. Folk som skriver så sjuka grejer i ett svar att man dör av skratt samtidigt som man undrar hur sjuka i skallen de är.

Vad är det sjukaste du någonsin har HÖRT någon säga till någon annan?

Min brorsor kunde skrika så jävla högt att de blev röda i ansiktet och sakerna de sa var inte friska

Vad är er sjukaste damp?
"Gå och häng dig i närmaste grantopp"
Citera
Igår, 16:07
Medlem
Bone Collectors avatar
Inte den sjukaste eller argaste, men helt klart en av de roligaste och mest minnesvärda.

Står i kassakön på en Konsumaffär på Östermalm och tanten som pratar med kassörskan får inte som hon vill varpå tjafs uppstår.

Hon såg ut som en kvarleva från förr, en riktig dinosaurie med hatt och rävboa som fly förbannad stormade ut ur affären vrålandes:
"Det var första(!) och SISTA gången jag satte min fot i den här jävla kommunistaffären!!!"
Citera
Igår, 17:12
Medlem
Gayloard_Fokkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Jag skulle vilja säga att om hon inte ens var född är sannolikheten JÄVLIGT stor att hon inte var i Sverige, faktiskt 100% sannolikhet.

Får skylla på att när jag skrev inlägget satt jag på dass och höll på att svimma i mina försök att krysta ut kabeln från helvetet. Kan hända den bäste
Citera
Igår, 18:21
Medlem
Nöjer mig med "Tusan också din kanalje", sen är man nöjd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in