2025-01-28, 16:38
Medlem
Tjena brder

Gr i tankarna om att starta en OF-sida och som jag frsttt det behver "skdespelaren" ven finnas p OF. Hur hittar jag damer till detta p enklast vis? Har sett folk som annonserar lite lst om detta p t.ex. r*sasidan men knns inte som de fr napp dr. Gr ju ven att skriva till folk p OF men knns bkigt att skriva till massa olika. Ngra andra ider? Och, krvs det att man skriver avtal med damerna eller rcker det med att bda finns p OF - lt sga att jag tar kontakt med brud #1 - jag frgar om hon vill medverka p min sida - jag vill/kan betala henne en summa fr att hon stller upp - r det s "enkelt" eller missar jag ngonting? Eller klassas detta som sexkp om jag betalar ngon fr att medverka p filmen (notera: motparten ska finnas p OF redan)

Detta kommer vara hgst amatrmssigt och mest en kul grej, alltid varit intresserad av att filma osv.Med tanke p att var och varannan dam dr ute idag har en OF-sida s knns trskeln inte s hg till att jag kan f ett gng som kan tnka sig att agera motspelare. Vart hittar jag tjejerna och vad mste jag tnka p nr det gller det praktiska?
Citera
2025-01-28, 16:41
Medlem
Hng utanfr nrmaste fritidsgrd, jntorna vill inte lngre ha ett hederligt arbete.
Citera
2025-01-28, 17:04
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuudVanNistelrooy
Tjena brder

Gr i tankarna om att starta en OF-sida och som jag frsttt det behver "skdespelaren" ven finnas p OF. Hur hittar jag damer till detta p enklast vis? Har sett folk som annonserar lite lst om detta p t.ex. r*sasidan men knns inte som de fr napp dr. Gr ju ven att skriva till folk p OF men knns bkigt att skriva till massa olika. Ngra andra ider? Och, krvs det att man skriver avtal med damerna eller rcker det med att bda finns p OF - lt sga att jag tar kontakt med brud #1 - jag frgar om hon vill medverka p min sida - jag vill/kan betala henne en summa fr att hon stller upp - r det s "enkelt" eller missar jag ngonting? Eller klassas detta som sexkp om jag betalar ngon fr att medverka p filmen (notera: motparten ska finnas p OF redan)

Detta kommer vara hgst amatrmssigt och mest en kul grej, alltid varit intresserad av att filma osv.Med tanke p att var och varannan dam dr ute idag har en OF-sida s knns trskeln inte s hg till att jag kan f ett gng som kan tnka sig att agera motspelare. Vart hittar jag tjejerna och vad mste jag tnka p nr det gller det praktiska?
Stng av datorn och ta en promenad istllet, var och varannan svensk har inte OF, ingen r intresserad av en ensam kille som vill knulla framfr kameran, du r inte en fisk i ett hav, du r en fisk utan hav.
Citera
2025-01-28, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
Stng av datorn och ta en promenad istllet, var och varannan svensk har inte OF, ingen r intresserad av en ensam kille som vill knulla framfr kameran, du r inte en fisk i ett hav, du r en fisk utan hav.

h slpp ls lite, du ser ju hur samhllet ser ut, var och varannan dam dr ute stller mer n grna upp framfr kameran s fort det viftas med ngra sedlar

PS: har man inget att tillfra trden kanske man ska stnga av datorn sjlv? jag bara menar.
Senast redigerad av RuudVanNistelrooy 2025-01-28 kl. 17:10.
Citera
2025-01-28, 17:14
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuudVanNistelrooy
Tjena brder

Tror du nn gr p de, nr alla vet att man kan gra detta sjlv och drar in pengar sjlv och inte fr en brkdel av summan.

Dra en runk och fantisera vidare
Citera
2025-01-28, 17:21
Medlem
Klandalfs avatar
Check out Big Pimpin over here

Det krvs en speciell typ av dumskalle att tro att han kan hitta en tjej som vill stlla upp fr att vara en porrskdis och det primra sljargumentet fr nn sorglig snubbes OF fr en blygsam summa pengar, nr hon kan gra samma sak sjlv och behlla alla pengar.

Vill en tjej gra OF s behver hon inte en ful, lgintelligent loser utan social intelligens som medskdespelare fr den delen.

Sorry TS, du fr runka vidare ensam
Citera
2025-01-28, 17:55
Moderator
Nospheratus avatar
Jag tycker det hr lter some ett klassiskt fall av "Om jag bara stter upp en kamera och filmar nr jag har sex, s r det ju porrfilm och inte sexkp lngre". I allra strsta synnerhet om du letar "skdespelare" p rosa sidan, eller bland OF-medlemmar som d tidvis sljer liknande tjnster p sidan av.

Fr att du ska f ngon slags legitimitet fr du nog filma nr du har sex med frugan ett gng gnger och lgga upp p OF. Nr det r etablerat att du r en pellegk som har som hobby att filma nr du har sex kan du skert brja blanda in skdespelare du betalar fr. Men om du tnkt skapa ett konto och hyra in ngon fr att ligga med nr du filmar kommer sannolikt myndigheterna arkivera ditt tilltag under nnu en som trodde han var smart och kunde kringg lagstiftningen om sexkp.

Hela upplgget knns rligt talat ganska naivt och nsketnkande. Brudarna du hittar p OF tjnar nog duktigt med pengar som det r. Och om de knner fr att gra sexvideos har de ju alldeles sjlvklart ngon eller flera mn de litar p i s fall. Det knns bisarrt lngskt att de skulle nappa p ngon random kt snubbe som vill knulla lite. Vilket du framstr som om du tnkt starta en tom profil.

Som sagt, involvera frugan till att brja med. Gr tminstone ett frsk att framst som ngorlunda ambitis med ditt content innan du gr bort dig med bde myndigheter och OF-tjejer.
Citera
2025-01-28, 18:10
Medlem
Varfr skulle tjejerna vilja ha med dig att gra?
OnlyFans r ju en bra nyhet fr tjejerna som slipper mellanhnder och kladdande privatfotgrafer.
Dr har dom ju helt kontrollen sjlv.
Citera
2025-01-28, 18:49
Medlem
Du har ju redan ftt svaret av Nospheratu egentligen, att det luktar som ett frtckt sexkp. Ska du vara en seris aktr dr du inte har Simon hngandes p drrlset om ngra veckor s fr du vl brja med att skapa lite eget material frst, sen kanske registrera ett bolag s att du kan betala "ln" fr utbytet med den andra OF-kreatren.

Skulle du frska dig p att sga att du kan ligga mot ersttning med dem dremot, d blir det ju de som r sexkparna och du kan njuta lugnt av din nya hobby och veta att det r du som r offret.

Knns som sagt som en ganska urvattnad frga. Det finns mngder med OnlyFans-konton med tjejer du kan ska t och prova din affrsid gentemot. Tror du har svrt att finna lagspelare om du inte ser sjukt bra ut dock.
Citera
2025-01-28, 19:52
Medlem
Det enklaste r vl att ta kontakt med svenska eller typ skandinaviska onlyfans-tjejer och frga om de vill samarbeta?
Citera
2025-01-28, 20:55
Medlem
Testa Tinder, TS! Skriv i din profil att du r ute efter en tjej som vill bli en stjrna!

Lycka till!
Citera
2025-01-29, 08:17
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael.Glyndwr
Varfr skulle tjejerna vilja ha med dig att gra?
OnlyFans r ju en bra nyhet fr tjejerna som slipper mellanhnder och kladdande privatfotgrafer.
Dr har dom ju helt kontrollen sjlv.
Dock r ju hallicken sjlva fretaget OF om man ska vara teknisk, en judisk hallick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in