2025-01-29, 15:15
Avstängd
Hur svårt e de för alla nazister, nationalister, konservativa etc. att gå ute i samhället bland alla som de anser e ”normies” lr dumma i huvudet etc?

Hur svårt e de att bilda familj när man ser livet på ett helt annat sätt än övriga befolkningen? Hur kan man säkerställa att en framtida fru nt ba kmr bli en rabiat häxa i framtiden?

Lr döljer ni allt från alla?

Hur skulle ni kunna se er son bli de ni hatar mest av allt?

Hur kan man ens stiga upp och leva bland oss övriga när man tycker att feminismen e bajsskit, invandrare skit, hbtq skit, allt sånt skit.

Hur navigerar ni?
Citera
2025-01-29, 15:29
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
Hur svårt e de för alla nazister, nationalister, konservativa etc. att gå ute i samhället bland alla som de anser e ”normies” lr dumma i huvudet etc?

Hur svårt e de att bilda familj när man ser livet på ett helt annat sätt än övriga befolkningen? Hur kan man säkerställa att en framtida fru nt ba kmr bli en rabiat häxa i framtiden?

Lr döljer ni allt från alla?

Hur skulle ni kunna se er son bli de ni hatar mest av allt?

Hur kan man ens stiga upp och leva bland oss övriga när man tycker att feminismen e bajsskit, invandrare skit, hbtq skit, allt sånt skit.

Hur navigerar ni?

Man beblandar sig inte med människor som dig exempelvis . Vilken jävla soppa av smörja
du spytt ur dig .

Du verkar inte allt för skarp när du struntar i att tänka . Vi är en hel del som växte upp i ett BRA Sverige innan svartskallarna och NWO fick idén att förgöra det enda paradiset på jorden som Sverige en gång i tiden var.

Idag avråds turister att resa till Sverige och alla vet vilka det är som förstört landet.
Citera
2025-01-29, 15:30
Medlem
baggebo1s avatar
Jag tycker det är rätt jobbigt att leva i ett samhälle där man vet att det 99% av alla människor tror på är falskt. Jag har haft människor som sagt till mig (under min missionerande tid) "jag vet att du har rätt, baggebo1, men jag vill ändå inte veta för det blir svårare att leva då". Jag blir förvånad, för jag har aldrig kunnat tänka bort verkligheten så. Förmodligen är det ett handikapp. Det svåra är nog inte att veta om hur samhället fungerar, utan att inte kunna tänka bort den kunskapen och lära sig leva i lögnen. Åtminstone för mig. Har alltid haft svårt för att acceptera lögner, både i det lilla som det stora.
Citera
2025-01-29, 15:32
Medlem
jadevsroses avatar
Fasiken vad det känns som att jag vill stympa konservativa rassar. Usch vad hemskt att behöva känna så men jag vet att det inte är värt priset att ge sig på små löss.

Åh tänk att få sätta ett spett av stål upp upp i arslet på en nazist.
Citera
2025-01-29, 15:37
Medlem
tryffs avatar
Jag har ett lös-skägg och glasögon med fönsterglas i som jag använder när jag går ut.
Citera
2025-01-29, 16:02
Medlem
wildtures avatar
Dom kan inte gå ut för deras högra arm fastnar i saker när dom heilar
https://youtu.be/k8mJvQQRGUU?si=Sw6j71nNyaVGRMTv
Citera
2025-01-29, 17:00
Medlem
jadevsroses avatar
Alla har rätt till samhället såväl nazister, nationalister och konservativa. Judar och muslimer bör inte tala med varandra angående olika gudar. Explosiva ämnen ska lämnas därhän och ses som små i en stor värld.
En tråd som denna lämnar vi, iallafall jag, eftersom den inte är värt att kommentera.

Man kan känna lustar men som de goda människor vi är så måste olika uppfattningar respekteras som en del av inget särskilt. Det är iallafall min uppfattning.
Citera
2025-01-29, 17:40
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jadevsrose
Fasiken vad det känns som att jag vill stympa konservativa rassar. Usch vad hemskt att behöva känna så men jag vet att det inte är värt priset att ge sig på små löss.

Åh tänk att få sätta ett spett av stål upp upp i arslet på en nazist.
Ännu en kommunist som sitter bakom skrivbordet i blått hår och glömt ta medicinen. En smäll och skjortan är tom på dig, ditt klappträ.

Nej, det är inte svårt att som konservativ leva sitt liv. Till skillnad från de flesta andra i samhället är vi fungerande tänkande männlskor till skillnad från vänsteridioterna som lider av mental ohälsa, obildade tankar och för det allra mesta är oförmögna att tänka en stringent tanke. Måste vara hemskt att leva efter andras tomma slogans hela livet.
Citera
2025-01-30, 09:57
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Ännu en kommunist som sitter bakom skrivbordet i blått hår och glömt ta medicinen. En smäll och skjortan är tom på dig, ditt klappträ.

Nej, det är inte svårt att som konservativ leva sitt liv. Till skillnad från de flesta andra i samhället är vi fungerande tänkande männlskor till skillnad från vänsteridioterna som lider av mental ohälsa, obildade tankar och för det allra mesta är oförmögna att tänka en stringent tanke. Måste vara hemskt att leva efter andras tomma slogans hela livet.

Att sympatisera med världshistoriens fegaste politiska rörelse är väl svaret på TS:s fråga. Det ligger i ideologin att fega.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in