• 1
  • 2
Igår, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonsolen200
Jag skäms att säga att jag inte tror att jag har det.
Jag vill verkligen vara den större personen här, men jag känner innerst inne att det skulle vara skönt om någon av personerna som Anders Lindberg t.ex. eller andra som gormat "rasist" på arbetsplatser och sociala tillställningar fick sitt ben bortsprängt.

Jag kollar med sorg på mig själv över hur mycket ilska dagens situation har satt mig i och vilken arg person detta gör mig till. Jag önskar jag vore starkare och stå emot detta, men jag kan inte hjälpa att tycka det är rätt åt dessa människor.

Hur känner ni? Vad gör ni åt såna tankar?

Jag tänkte först svara nej, men om någon tvunget ska få sitt ben bortsprängt, så är Anders Lindberg inte helt fel kandidat.
För att han skiter i om andra vanliga dödliga får sina ben bortsprängda. Bara han får vara "god" och det inte drabbar honom själv.
Citera
Igår, 07:31
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blocktober
De som vill ha hit kriminella och terrorister är inte frihetliga eller marxister, de är bara godhetssignalerande hycklare.
Du menar som Vänsterpartister, Sossar, Moderater, Centerpartister, Liberaler t ex?
Citera
Igår, 07:33
Medlem
Nej, inte det minsta!
Allt det där snackat om att vi är alla lika och det blir vinst längre fram.
Vi såg detta inte komma eller hur.
Det var mycket stölder, rån odyl. kopplat till invandrarna, men inte i närheten av vad det är idag, men då hade vi främst sådana som Jerzy Sarnecki som dillade om socioekonomiska faktorer och att det är inte annorlunda idag som förr, våldet minskar och vi inbillar oss bara.
Nåväl, nu finns det väl inte längre en tvekan om att Sverige är inte längre som förr, frågan är dock hur ändra på det.
Sverige har ju alltid haft en förkärlek till att blicka "overthere" och där finns ju faktiskt också ett land som fått nog av den typen av invandring som är idag och vi ser ju nu hur de börjar lösa sina problem med bl a flyga hem folk i militära fraktflyg.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in