• 1
  • 2
2025-01-30, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Detta är en självklar tråd som måste göras. Salwan Momika är en CIA/Mossad agent vars uppgift var att uppvigla motsättningar i Sverige och fick tillstånd att göra så av regeringen. Eftersom han har uppbackning av underrättelsetjänst så visste de om riskerna om hur de skulle kunna skydda honom.

Han skulle fått sin dom samma dag som han påstått blivit mördad vilket tyder på att då var hans uppgift färdig. Salwan Momika var färdig i Sverige och skall användas på annat håll och då kan man skapa ett fake mord på sig själv.

Detta är lite som denna tråd, Lars Vilks död: (FB) Lars Vilks död, olycka eller mord?

Vid skrivandets stund så har jag inte sett någon video med hans död, trots det är denna tråd given.
Jag vet även inte vad hans som dom skulle bli i HMF fallet, en sak som är intressant.

Alkompis.se sprider bilder de påstår är av Momikas lik. Man måste öppna länkar på sidan.
Citera
2025-01-31, 12:08
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateShipII
Vad är poängen med en tråd om en konspirationsteori när inte ens den som startade tråden egentligen tror på det?

Om jag inte sett ordentliga bevis på att han är död, t.ex. video där han onekligen dör så antar jag att han lever. Detta pga hans kopplingar till CIA/Mossad.

FB är ett diskussionsforum och i denna tråd får alla medverka oavsett om man tror på att Salwan Momikas död var fake eller ej.
Citera
2025-02-04, 01:18
Medlem
karlinges avatar
Med tanke på hur vi skyddade Lars Vilks och vad det kostade, så skulle det ju vara väldigt lägligt att fakea denna död och gömma honom i USA. Snyggt att göra det i en livesändning också.

Om det hade varit jihadister som mördade honom hade dom väl hållit upp hans huvud framför kameran?
Citera
2025-02-10, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PickleJuice
Han streamade väl själv när det hände så videobevis bör väl rimligtvis finnas på händelsen.

Vad jag har hört så såg man honom inte bli skjuten i klippet, skott ska ha hörts dock
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in