• 2
  • 3
Igår, 23:07
Medlem
Bara titeln "brobyggare" ger ett felaktigt anslag. När man kommer till Sverige anpassar man sig till svensk kultur och svenska värderingar. Punkt. Det finns inte något att slå en bro över. Detta är ett av grundfelen i svensk migrationspolitik, att vi på något sätt ska acceptera parallella samhällen med olika värderingar. Det är inte hållbart och det är den som kommer hit som måste anpassa sig. Resonemang som försöker relativisera detta utgår från en masochistisk självsyn som inte är frisk.
Citera
Idag, 01:23
Medlem
Arabjäveln har tagit bort sitt jävla inlägg nu ser jag....
Citera
Idag, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Aldrig hört talas om människan, men han sprider ju hat, jag hatar honom nu, och andra muslimer mer.
Samma här.
Citera
Idag, 01:47
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Arabjäveln har tagit bort sitt jävla inlägg nu ser jag....
Jag ser det fortfarande...
Citera
Idag, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fistar-Stig
Salahuddin Barakat, flitigt anlitad av Malmö stad, och beskriven som en god förebild och en slags brobyggare för integration har i perioder fått kritik för hat mot bögar osv.
Nu kliver han in och säger sitt om mordet på Salwan Momika.
https://www.facebook.com/share/p/1BJ...ibextid=wwXIfr

Det han säger är egentligen:
1. Salwan Momika var ond! Han fortsätter alltså hatet mot oliktänkande även efter personens död.
2. Den som firar hans död är däremot god och mänsklig.
3. Man bör dock vara vaksam på hur firandet tar sig uttryck. Inte för att det är fel att fira mord, utan för att risken är att folk uppfattar det som något dåligt och börjar göra motstånd.
4. Notera särskilt att utförarna inte alls omnämns, så man får anta att han inte ser något problem i själva mordet.

Råder det något som helst tvivel om att denna man är radikal islamist?
Tror någon, på riktigt, att han strävar efter integration?
Borde han inte, ärligt talat, betraktas som ett säkerhetshot som aktivt jobbar för att underminera integration och upprätthåller islamistisk narrativ?

Jag tycker på riktigt att Sverige borde agera mot den här sortens personer.
Vadå inte problem med själva mordet? Är du korkad? Han skriver i slutet av texten att det var fel att mörda Salwan
Citera
Idag, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Jag ser det fortfarande...
Nu ser jag det med!
Nyss fick jag:
"This content isn't available right now
When this happens, it's usually because the owner only shared it with a small group of people, changed who can see it or it's been deleted."

Vilka jävla blattejävlar som sitter och försvarar skiten!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in