Startade en tråd som handlar om en fetisch i BDSM-forumet och fick en varning för att tråden är "trams". Har inte fått någon förklaring av moderatorn som gav mig en varning samt skickade min tråd i soptunnan. Tycker varningen är felaktig och väldigt objektivt utförd.
Tillägg: Nu har Nospheratu fått bajsa, kissa och äta middag, sova middag vad fan vet jag. Gammal gubbe som inte har något att göra, vad fan vet jag!!, så tidsfristen är säkert okej att man skriver ett klagomål. Innan blev man nertrampad. Som vanligt.......
Men till frågan....
Hur är tråden "trams"?
Tillägg: Nu har Nospheratu fått bajsa, kissa och äta middag, sova middag vad fan vet jag. Gammal gubbe som inte har något att göra, vad fan vet jag!!, så tidsfristen är säkert okej att man skriver ett klagomål. Innan blev man nertrampad. Som vanligt.......
Men till frågan....
Hur är tråden "trams"?
Citat:
Du förväntas läsa delforumets regler innan du startar en tråd. Det har du ju då alltså inte gjort. Det finns en egen samlingstråd för just din frågeställning, ”Någon mer som…”. Eftersom du inte läst reglerna alternativt struntar i dem så är det trams.
MVH Nospheratu
Ursprungligen postat av Nospheratu
Citat:
Det är om något en fetisch som hör till forumdelen!
Fan vad irriterande.
Ta bort varningen
Hej,
Ursprungligen postat av KalleBoll33
Citat:
På riktigt varför är ämnet trams?
Ursprungligen postat av Nospheratu
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Knulla polisbrud
Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
Ämne: Knulla polisbrud
Citat:
Ursprungligen postat av KalleBoll33
Någon som knullat en brud som är snut?
På vilket vis och hur kändes det?
På vilket vis och hur kändes det?
Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
Det är om något en fetisch som hör till forumdelen!
Fan vad irriterande.
Ta bort varningen
Du förväntas läsa delforumets regler innan du startar en tråd. Det har du ju då alltså inte gjort. Det finns en egen samlingstråd för just din frågeställning, ”Någon mer som…”. Eftersom du inte läst reglerna alternativt struntar i dem så är det trams.
MVH Nospheratu