Igår, 23:35
Medlem
KalleBoll33s avatar
Startade en tråd som handlar om en fetisch i BDSM-forumet och fick en varning för att tråden är "trams". Har inte fått någon förklaring av moderatorn som gav mig en varning samt skickade min tråd i soptunnan. Tycker varningen är felaktig och väldigt objektivt utförd.

Tillägg: Nu har Nospheratu fått bajsa, kissa och äta middag, sova middag vad fan vet jag. Gammal gubbe som inte har något att göra, vad fan vet jag!!, så tidsfristen är säkert okej att man skriver ett klagomål. Innan blev man nertrampad. Som vanligt.......

Men till frågan....
Hur är tråden "trams"?

Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Citat:
Ursprungligen postat av KalleBoll33
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Knulla polisbrud
Citat:
Någon som knullat en brud som är snut?
På vilket vis och hur kändes det?

Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
På riktigt varför är ämnet trams?
Det är om något en fetisch som hör till forumdelen!
Fan vad irriterande.
Ta bort varningen
Hej,

Du förväntas läsa delforumets regler innan du startar en tråd. Det har du ju då alltså inte gjort. Det finns en egen samlingstråd för just din frågeställning, ”Någon mer som…”. Eftersom du inte läst reglerna alternativt struntar i dem så är det trams.

MVH Nospheratu
Citera
Igår, 23:46
Medlem
smickras avatar
Citat:
Startade en tråd som handlar om en fetisch i BDSM-forumet och fick en varning för att tråden är "trams". Har inte fått någon förklaring av moderatorn som gav mig en varning samt skickade min tråd i soptunnan. Tycker varningen är felaktig och väldigt objektivt utförd.

Tillägg: Nu har Nospheratu fått bajsa, kissa och äta middag, sova middag vad fan vet jag. Gammal gubbe som inte har något att göra, vad fan vet jag!!, så tidsfristen är säkert okej att man skriver ett klagomål. Innan blev man nertrampad. Som vanligt.......

Men till frågan....
Hur är tråden "trams"?

Men! Vänta några dagar/veckor så får du svar. Tagga ner.
Citera
Idag, 00:41
Medlem
putteH_s avatar
Citat:

Men till frågan....
Hur är tråden "trams"?

24 timmar får du vänta. Passa på att lära dig läsförståelse under tiden.
Citera
Idag, 03:12
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:

Men till frågan....
Hur är tråden "trams"?

Du skrev din tråd igår (31/1)

Den åker i papperskorgen och du får en varning.

Då startar du en klagotråd.

(FB) Felaktig varning av Nospheratu

Då förklarar Maviel för dig att du ska följa rutinen kring att klaga på en moderator.

(FB) Felaktig varning av Nospheratu

Då startar du en till TROTS att det inte gått 24 h sen du har skickat PM till moderatorn.

Utan en giltig PM konversation samt tjafsar om att äta, kissa, bajsa och sova.
Vad är ditt problem?
Du verkar inte riktigt vid dina sinnes fulla om jag ska vara ärlig.
Citera
Idag, 04:41
Medlem
67arigGubbes avatar
Ägd

Mod skrev vad du skulle göra, skriva i en samlingstråd.

Du trollar och gjorde förut samma tråd men sa knulla en polis i analen.. du borde ryka från forumet för KFK.

Mod gjorde helt rätt.

Hade det vart din första tråd hade jag tyckt att varningen va för hård. Men du är ett uppenbart troll så far åt helvete med dig
Citera
Idag, 05:11
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Ägd

Mod skrev vad du skulle göra, skriva i en samlingstråd.

Du trollar och gjorde förut samma tråd men sa knulla en polis i analen.. du borde ryka från forumet för KFK.

Mod gjorde helt rätt.

Hade det vart din första tråd hade jag tyckt att varningen va för hård. Men du är ett uppenbart troll så far åt helvete med dig

Tja du. TS kanske inte har så mycket att klaga över eftersom hen startat tre trådar på samma ämne... på en dag.. och alla korgas.. och och ändå fattar inte TS vem det är fel på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in