2025-02-04, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Du bevisar min tes: ni är galna!

Vilka är "ni"? För du kan väl inte vara så korkad att du utgår ifrån att alla som tycker att demokrati ska innebära yttrandefrihet är transsexuella?
Citera
2025-02-04, 08:38
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Hur går hjärntvätten till?
Online bl.a. Dels hjärntvättar de varandra på samma sätt som anorektiker hetsar varandra. Dels s.k. "aktivister".

Det har skett en 800% ökning i Sverige för barn med könsdysfori mellan 2012 och 2022 enligt Christofer Gillberg som är professor i barnpsykiatri och världsledande expert på autism med 50 års erfarenhet av barn- och ungdomspsykiatrin.
Citera
2025-02-04, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fsker
Du sitter och gnäller på Sveriges mest stigmatiserande forum och har inga vänner. Gå och gör något annat.
Kom med nåt bättre och sluta beskriv dig själv.
Citera
2025-02-04, 12:09
Medlem
fskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harsett
Kom med nåt bättre och sluta beskriv dig själv.

Haha ånej, inte en tillbakakaka.

Ont: Bra att detta förbjuds.
Citera
2025-02-04, 12:35
Medlem
TheKhurgans avatar
Mycket bra.
Så borde vi också göra. Vi ska inte behöva spela med i HBTBÖGs charad längre.
Citera
2025-02-04, 15:26
Medlem
Lofns avatar
Folk missuppfattar nog free speech här. Det är inte något man har på jobbet om jag förstått saken rätt. Arbetsgivaren har rätt att sätta regler, t.ex. att politik inte får diskuteras på jobbet.

Sedan att man inte får skriva att man är en "Top G Apex Alpha Chad" och att folk inom 10m får räkna med förhöjda testosteronnivåer genom osmos är ju såklart fånigt. Men Trump är på många sätt rätt fånig om någon missat det. Kanske inte värre än andra politiker, men lite annorlunda i alla fall.
Citera
2025-02-05, 19:31
Medlem
Citat:
Haha ånej, inte en tillbakakaka.

Ont: Bra att detta förbjuds.
Det var ju du som bjöd på den första. Hycklare.
Citera
2025-02-05, 20:18
Medlem
fskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harsett
Det var ju du som bjöd på den första. Hycklare.

Nej. Jag kommenterade på hur du gnällde över någon annans inlägg.

Åt du blyfärg som barn eller varför är du så förvirrad?
Citera
2025-02-05, 20:38
Medlem
Citat:
Nej. Jag kommenterade på hur du gnällde över någon annans inlägg.

Åt du blyfärg som barn eller varför är du så förvirrad?
Jag gnällde inte över hans inlägg. Jag gav ett förslag till en landsförrädare mot demokratin att flytta till USA om han så gärna vill hjälpa Trump att förstöra Grönland, Kanada och Mexico samt övriga (icke BRICS) länder som våra förfäder hjälpt till att bygga upp.

Då kommer du från ingenstans och säger att jag är den som ska flytta utan att ge ett riktigt resonemang till varför. Jag vill ha demokrati så varför skulle jag vilja flytta till Trumps diktatur? Vet du var 2+2 är? Försökte du pressa ner den stora fyrkantiga klossen i den lilla triangeln som barn? Låter som att det var du som käka blyflisor från dina föräldrars gamla tapeter som barn som ens påstår att det är jag som ska flytta.

Du gnäller helt random och sedan gnäller igen över min reaktion till dig för att sedan gnälla återigen när jag synar ditt hyckleri. Gå och lägg dig nu.
Senast redigerad av Harsett 2025-02-05 kl. 20:46.
Citera
2025-02-06, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verderia
Vilka är "ni"? För du kan väl inte vara så korkad att du utgår ifrån att alla som tycker att demokrati ska innebära yttrandefrihet är transsexuella?

Du vrider och vänder på allt, självklart ska ALLA inkl transsexuella ha yttrandefrihet och det tror jag inte någon är emot men det är inte det jag menar och det vet du också.
Citera
2025-02-06, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Du vrider och vänder på allt, självklart ska ALLA inkl transsexuella ha yttrandefrihet och det tror jag inte någon är emot men det är inte det jag menar och det vet du också.

Nej, det enda du skrev var att "ni är galna!" och eftersom det enda jag efterfrågar är att alla i ett demokratiskt land ska få lov att bestämma över sin egen kropp och sexualitet - jag inte se någonting som indikerar galenskap i detta. Yttrandefrihet innebär friheten att få uttrycka sig medan man däremot inte får lov att sprida hat mot grupper pga deras sexuella läggning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in