Citat:
Ursprungligen postat av
Linkish90
Någon borde ju ändå först och främst ta och upplysa denna "C" om att hon definitivt inte är "arisk" som man kunde läsa i andra trådar. Behövs ju knappast göra en dna analys för att spåra hennes ursprung..
Sen är det väl ändå inte märkligt att ett mord händer i ett sovrum. Har folk aldrig varit sjuka? Förkylning, influensa, magsjuka? Dessutom vet vi väl ändå inte exakt vilken tid detta ska ha hänt? Offren kan lika gärna varit på väg att lägga sig eller kliva upp. Alternativt att ena legat i sängen sjuk osv.
Sen att det ska ha varit att två personer har angripit en 12 åring i Piteå och det BARA är 3 pundare som får veta om det? Ta nu saker och ting med en gigantisk näve salt. Händer det övergrepp osv mot barn så sprids det snabbare än man själv hinner lägga en fis I dessa städer. Så det där känns ju som bullshit.
Mer troligt är det att antingen väljer man detta paret för att det är ett "enkelt offer" då homosexuella män oftast kan förknippas med att vara feminina. Därför är det lättare att anfalla än ex en maskulin man.
Kan även vara så simpelt att det bara blev slumpen att just dessa blev utsatta, vi vet ju inte om dessa 3 personer var i ett rus där och då och hade psykos eller liknande och inbillade sig att dom bodde i just det huset osv osv.
Du kanske slår spiken på huvudet där!
Visst kan den ene BO ha legat sjuk i sängen och den andre, som var frisk, öppnat dörren för GM! C. kan ha agerat 'lockbete' medan de andra två väntade och sedan stormade alla 3 in i huset.
Den som var sjuk låg då kvar död i sängen medan den andre, som låg invid sängen på golvet -- måste ha försökt försvara dem båda. Just detta har jag föreställt mig.
Detta med att
homosexuella män skulle vara kvinnliga och svagare fysiskt är nog sant bara i vissa fall; ungefär som att homosexuella kvinnor skulle vara manligare och starkare. De 'bögar' som jag känner har alla varit fysiskt starka och manliga. Däremot har jag sett större skillnader när det gäller kvinnorna. Men GM kunde mycket väl tänka som om att BO skulle vara svaga, delvis också p.g.a. sjukdom.