2025-02-02, 01:30
Medlem
otellos avatar
Rödvinskommunisten, streamern och influencern Hasan Piker – känd från bl.a. Twitch och TikTok, där han tillåts sprida hat mot västvärldens, bl.a. genom att glorifiera och platforma terrorister – ställs mot väggen av sin tidigare vän och kollega Ethan Klein. Länk till klippet här.

Twitch har en historik av att låta vänsterextrema terrorapologeter härja fritt, samtidigt som dom bannar nyanserade streamers för småsaker.

Twitch CEO, Dan Clancy, vars privata Twitch-flöde ser ut som en porrsida, hyser uppenbarligen varma känslor för terrorapologeten Hasan Piker.

Kommer Twitch äntligen banna Hasan Piker?
Citera
2025-02-02, 12:11
Medlem
Otroligt trött spaning att det är "terrorapologetism" på ena sidan och "nyanserade streamers" åt andra hållet. Jag försökte titta på början av videoklippet men det var fär långt och för dåligt för att jag skulle orka ta mig igenom det. Dessutom kan jag inte låta bli att småle att det enda Ethan Klein kunde prata om under tidene av bränderna i LA var inte hans familj och hans barns säkerhet utan om det här videoklippet han skulle göra.
Citera
2025-02-02, 12:48
Medlem
Freebss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Rödvinskommunisten, streamern och influencern Hasan Piker – känd från bl.a. Twitch och TikTok, där han tillåts sprida hat mot västvärldens, bl.a. genom att glorifiera och platforma terrorister – ställs mot väggen av sin tidigare vän och kollega Ethan Klein. Länk till klippet här.

Twitch har en historik av att låta vänsterextrema terrorapologeter härja fritt, samtidigt som dom bannar nyanserade streamers för småsaker.

Twitch CEO, Dan Clancy, vars privata Twitch-flöde ser ut som en porrsida, hyser uppenbarligen varma känslor för terrorapologeten Hasan Piker.

Kommer Twitch äntligen banna Hasan Piker?
Troligtvis inte. Han drar uppenbart in jävligt bra med cash till twitch, annars hade han åkt på 3 sekunder.
Citera
2025-02-02, 12:53
Medlem
Melange5738s avatar
Jag tål varken H3H3 eller Piker.

Piker är dock terroristsympatisör vilket borde få honom avstängd oavsett vilken plattform det gäller.
Citera
2025-02-02, 14:19
Medlem
Hazizas avatar
Avskyr dim båda, dock viktigt att komma ihåg att H3H3 är en jude och de spelar med helt andra regler.
Citera
2025-02-02, 20:19
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haziza
Avskyr dim båda, dock viktigt att komma ihåg att H3H3 är en jude och de spelar med helt andra regler.
Vad menar du?
Citera
2025-02-02, 20:20
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunLightFittsaft
Otroligt trött spaning att det är "terrorapologetism" på ena sidan och "nyanserade streamers" åt andra hållet. Jag försökte titta på början av videoklippet men det var fär långt och för dåligt för att jag skulle orka ta mig igenom det. Dessutom kan jag inte låta bli att småle att det enda Ethan Klein kunde prata om under tidene av bränderna i LA var inte hans familj och hans barns säkerhet utan om det här videoklippet han skulle göra.
Asmongold blev ju bannad efter en debatt med västhataren Hasan Piker. Asmongolds brott bestod i att han sade sig sakna sympati för terrorister och dess sympatisörer.
Citera
2025-02-02, 20:21
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Jag tål varken H3H3 eller Piker.

Piker är dock terroristsympatisör vilket borde få honom avstängd oavsett vilken plattform det gäller.
Lite samma här, jag slutade följa h3h3 för flera år sedan, men nu kanske det är värt att återuppta följandet.
Citera
2025-02-02, 20:22
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haziza

Du menar att judar dödar dig om du säger något som kränker deras känslor och sen gråter ut om att de folkmördar dig med judefobiska ord? Något exempel du kan ta upp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in