2025-02-09, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Du svarade mig och posten du höll med om pratade om just en elev i trafikskolan och tyckte det var en lämplig jämförelse. Du är verkligen en jävla guldfisk.
Själv skulle jag jämfört med förstepilot och andrepilot.
Citera
2025-02-09, 20:10
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMarketPatriot
Ja det är helt otroligt, och så uppenbart att det är DEI.
Förstår inte ens varför vänstern försöker förneka detta då detta är vad de har kämpat för så hårt?

Tänk om de hade kämpat lika hårt för att bli kompetenta istället, bara en tanke.

Ja det är redan bekräftat men tydligen får man ot spamma fritt i denna tråden så det är vad det är.
Ja visst dom borde ju vara stolta? Men dom förstör ju aktivt hela diskussionen när dom håller på såhär för jag har sagt från början att inkompetens är så brutal att det luktar terrorbrott, kanske 1 person i helikoptern hade spårat ut och sköt dom andra och flög helikoptern själv men så långt kommer man inte ens när div hanrejer och nazifeminister skall försöka FÖRSVARA vad som hänt här, helt jävla otroligt.
Citera
Igår, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Kvinnan var inte elev utan certifikatsinnehavare, även om det var en militär övningsflygning, så var hon pilot in command.
Var läste du det?
Citera
Igår, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rusellpeters
Jag är emot DEI och annan woke, men som profisionell pilot i över 20 år, som har flyget på Washington är min bestämda uppfattning att ni som hävdar att detta beror på DEI gör bara skada för att bli av med woke.
Utredning kommer att visa att det är proceduren som bär huvudansvaret.

Skrik inte vargen kommer i onödan.
Ska vi gissa att proceduren, som är huvudorsaken till olyckan, utformats och godkänts av män?
https://www.faa.gov/air_traffic/publ...section_2.html
Inte ett ord om att den inte ska utföras i mörker eller informeras mot det andra flygplanet.
Citera
Idag, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Suck!

DEI finns för att motverka div. diskriminering.
Nu kan jag inte svara för hur anställningar inom den amerikanska militärens? Helikopter piloter ser ut. Men i Sverige så sker kvoteringar när 2 lika meriterade står mot varandra. Finns alltså ingen risk för att någon mindre meriterad får ett jobb enkom baserad på sin grupptillhörighet.
Var har du fått detta ifrån?

I Sverige sker ingen kvotering alls, det är olagligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in