• 1
  • 2
2025-02-05, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Fick prova nu att logga in 2 ggr, och 2:a gången gick det seeegt. Även att publicera denna kommentar var smått segt.

Nåväl, när det inte funkar med refreshande så backar jag till sidan före och sen stegar jag fram till nästa, och det funkar nästan alltid.
Mitt inlägg syns fortfarande inte, efter en hel timme - liksom ett inlägg som kom en stund senare i samma tråd av Develi. (Mitt inlägg står kvar i min posthistorik, men det går inte att få upp det på den aktuella sidan i tråden).

Någonting är riktigt mysko här.
Citera
2025-02-05, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarNarrativet
Tror inte det var överbelastning av oss användare, den tog ner lite snyggt på begäran.

Jag är av samma åsikt - man vill minimera ryktesspridning och "ddosar" från staten
Citera
2025-02-05, 16:18
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Fokus.se skriver också om det idag: "Flashback kollapsade efter dådet – har polis och media något att lära?". https://www.fokus.se/sticket/flashba...agot-att-lara/
Citera
2025-02-05, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarNarrativet
Tror inte det var överbelastning av oss användare, den tog ner lite snyggt på begäran.

Har svårt att se att någon på statens uppdrag skulle sitta och hålla på och ddosa Flashback. Att det blev överbelastat beror nog främst på den bristfälliga informationen från myndigheter och medier. De behöver bli mer transparenta då det annars ökar folks oro och bidrar till ryktesspridning. Flashback har haft återkommande problem vid större händelser så de är helt enkelt underdimensionerade för den trafik som uppstår i dessa situationer.
Citera
2025-02-05, 20:10
Medlem
Sagodjurs avatar
Det är erat fel.
ge fan i att vara inne på flashback mer än 5 minuter åt gången. ni behöver inte sitta och scrolla i timmar.

det kallas solidaritet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in