Flashback bygger pepparkakshus!
2008-06-15, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AKSNEVS
ni som bor i städer där bsk wolfpack, Bandidos, Hells angels mm huserar hur ofta ser ni dessa med västarna på ute. dvs ute på stan på ica osv. verkar ibland som de mest har västarna på sig när de är på fest eller åker båge undantaget för bsk då som inte längre är en mc klubb. i linköping har jag sett ett par bikes som till o med har haft västarna ut och in för att inte vissa märkena på stan

Skönt att Hog Riders inte är i stan längre iallafall. Annars så finns det väl Ghost Riders, men om de är kriminella eller inte är jag inte riktigt säker på.
Citera
2008-06-15, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Skönt att Hog Riders inte är i stan längre iallafall. Annars så finns det väl Ghost Riders, men om de är kriminella eller inte är jag inte riktigt säker på.
ghostriders är ett gäng goa gubbar som vill åka hoj helt enkelt. hogarna var det inget fel på. får se om bandidos kommer till stan
Citera
2008-06-16, 00:14
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
ni som bor i städer där bsk wolfpack, Bandidos, Hells angels mm huserar hur ofta ser ni dessa med västarna på ute. dvs ute på stan på ica osv. verkar ibland som de mest har västarna på sig när de är på fest eller åker båge undantaget för bsk då som inte längre är en mc klubb. i linköping har jag sett ett par bikes som till o med har haft västarna ut och in för att inte vissa märkena på stan
På stan ? Aldrig numera. HA har inte alltid västarna på sig när de kör heller.
Citera
2008-06-16, 10:27
Medlem
Mr Coffees avatar
I Eskilstuna fick Desperados MC i höstas en ny rödvit skylt med texten "Eskilstuna" istället för sin gamla. Så vitt jag begriper innebär detta att de har något samröre med HA.

I helgen har de dock plockat ner alla skyltar igen, vad kan detta bero på? Att de ska uppgraderas?
Citera
2008-06-16, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
I Eskilstuna fick Desperados MC i höstas en ny rödvit skylt med texten "Eskilstuna" istället för sin gamla. Så vitt jag begriper innebär detta att de har något samröre med HA.

I helgen har de dock plockat ner alla skyltar igen, vad kan detta bero på? Att de ska uppgraderas?

de blev hangarounds till HA då topside i norrköping gjorde likadant fick en rödvit skylt med norrköping på. men frågan är om desperados nu får en MC SWEDEN skylt i stället fast då har de gått fort fram i ranken
Citera
2008-06-16, 12:48
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
de blev hangarounds till HA då topside i norrköping gjorde likadant fick en rödvit skylt med norrköping på. men frågan är om desperados nu får en MC SWEDEN skylt i stället fast då har de gått fort fram i ranken

De kanske bara tvättar skylten
Kan de ha tappat ranken också? Vad innebär det att få en MC SWEDEN skylt då?
Citera
2008-06-16, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
De kanske bara tvättar skylten
Kan de ha tappat ranken också? Vad innebär det att få en MC SWEDEN skylt då?
Har de fått en Mc Sweden skylt så har de gått vidare till prospects
men det brukar ta ett år minst imellan
Citera
2008-06-16, 13:19
Medlem
persiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
På stan ? Aldrig numera. HA har inte alltid västarna på sig när de kör heller.

värför har det blivit på det viset? p g a snuten? m v h
Citera
2008-06-16, 13:25
Medlem
bär aldrig min väst på stan heller bara på fester och träffar med klubben. vi har dock medlemar som alltid bär västen. men personligen så bär jag den inte jämt de flesta vet vilken klubb jag till hör och de som inte gör det behöver inte veta det.
Citera
2008-06-16, 13:56
Medlem
persiuss avatar
Citat:
bär aldrig min väst på stan heller bara på fester och träffar med klubben. vi har dock medlemar som alltid bär västen. men personligen så bär jag den inte jämt de flesta vet vilken klubb jag till hör och de som inte gör det behöver inte veta det.

då det är nåt som var och en kan själv välja om ? inget som kommit uppifrån?
Citera
2008-06-17, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persius
då det är nåt som var och en kan själv välja om ? inget som kommit uppifrån?
enda kravet hos oss är att man bär västen närklubben samlas eller när man eller klubben går på fest. sen är det upp till var och en när man vill bära den förutom det
Citera
2008-06-17, 10:57
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Har de fått en Mc Sweden skylt så har de gått vidare till prospects
men det brukar ta ett år minst imellan
Ha, jag var inte så fel ute:
http://www.ekuriren.se/link.php?id=697330

Där ser man!
Vad innebär prospects? Att de får bli hantlangare och hjälpa till med tyngre grejer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in