• 2
  • 3
2025-02-07, 00:26
Medlem
Serist, vad r det med tekniskt efterblivna mnniskor som inte kan ta till sig ngon slags ny teknik som de facto r enklare n vad det var frr? Det r obegripligt.

Om du r en smart son s ger du honom en genomgng om hur mycket billigare det blir med IPTV och kra genom en app istllet, s fr han ju ngra incitament till att betala flera ggr verpris fr dum-TV.
Citera
2025-02-07, 01:26
Medlem
morgonstjaernans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Serist, vad r det med tekniskt efterblivna mnniskor som inte kan ta till sig ngon slags ny teknik som de facto r enklare n vad det var frr? Det r obegripligt.

Om du r en smart son s ger du honom en genomgng om hur mycket billigare det blir med IPTV och kra genom en app istllet, s fr han ju ngra incitament till att betala flera ggr verpris fr dum-TV.
Min pappa kan anvnda en fjrrkontroll och appar han vill bara inte att de loggar allt.
Citera
2025-02-07, 02:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Det r vl bara att lta bli att ansluta den till internet, d fungerar den som en "dum" tv med endast linjra kanaler som vljs som vanligt med fjrren.
Exakt.
Anslut inte TV:n s fr den enbart ta emot frn "databoxen" = lika med det paket du kpt
Citera
2025-02-07, 02:17
Medlem
morgonstjaernans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Exakt.
Anslut inte TV:n s fr den enbart ta emot frn "databoxen" = lika med det paket du kpt
Problemet r att hans fru grna vill ha en smart TV och jag vet att om jag kper en t honom kommer hon koppla upp sig "i smyg" och d blir han frbannad p mig.
Citera
2025-02-07, 02:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morgonstjaernan
Problemet r att hans fru grna vill ha en smart TV och jag vet att om jag kper en t honom kommer hon koppla upp sig "i smyg" och d blir han frbannad p mig.
Mitt rd r att du lter honom kpa TV sjlv.
Citera
2025-02-07, 02:23
Medlem
morgonstjaernans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Mitt rd r att du lter honom kpa TV sjlv.
Hans nuvarande r trasig och han r fr stolt fr att erknna att han har ngot behov av en ny trots att han tidigare har kollat mycket. Vet att han skulle uppskatta en ny.
Citera
2025-02-07, 02:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morgonstjaernan
Hans nuvarande r trasig och han r fr stolt fr att erknna att han har ngot behov av en ny trots att han tidigare har kollat mycket. Vet att han skulle uppskatta en ny.
Du fr prova denna.

https://www.billigteknik.se/tv-appar...xle7M0pLMS2gKC
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här