• 3
  • 4
Idag, 05:11
Medlem
Alltså Trump är en världsledare, han tänker stort och utanför boxen. Ukraina incidenten är en global angelägenhet, så säger Trump 24h menar an 38 dagar, så det är gott och väl 20 dagar kvar av hans 24h
Citera
Idag, 05:18
Medlem
Att säga Trump ljög är lika tramsigt som om man skulle påpeka att filmen 48 timmar far med falsk marknadsföring för den spelar bara i 1 tim och 40 min
Citera
Idag, 05:35
Medlem
Visa mig ett klipp där han säger det, som inte är taget ur kontext…

Jag har endast sett att han sagt att han kan få till ett möte inom 24h och få parterna att börja fundera på att fredsförhandla.

Oavsett så tror jag inte han lyckade med det heller. Men folk sväljer ju allt media säger.

Igår stod det stora rubriker

”TRUMP FÖRBJUDER TRANSPERSONER”
Vilket han självklart inte gjort.
Citera
Idag, 05:42
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Trump ljuger inte. Han lever i en annan verklighet än vi andra. Och han glömmer direkt löften han givit, helt omedvetet. Helt livsfarligt givetvis om man besitter den makt han har nu.
Och detta skulle vara unikt för Trump menar du? Alla politiker glömmer sina löften så fort dom blivit invalda.
Citera
Idag, 05:44
Medlem
wwrs avatar
https://youtu.be/jcNzoONhrmE

Det här klippet borde ha varit med i TS. Moderatorerna får gärna lägga till det.

Trump ljuger men ingen bryr sig längre eftersom han nu tar order av storföretagsledaren Musk.
Citera
Medlem
So what? Han vann ju
Citera
Medlem
Att hela tiden ljuga om allting är ju en av de saker som Trump är mest känd för. Han har ett sjukligt behov av att hela tiden framställa sig själv som bättre än han verkligen är.

Trumps beteende, vilket alla som lyssnar på honom märker, ligger på gränsen till mytomani.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in