Hej forumet <3
Är det någon av er som har koll på var man kan hitta supersmala termosar alternativt flaskor av bra kvalitet?
Mitt enda krav är att diametern ska vara under 55mm.
Som jämförelse har en Redbull 250 ml 53 mm i diameter.
Helst vill jag ha en klassisk termos med skruvkork där locket går att använd som mugg men har insett att det inte verkar finnas något vidare utbud av smala termosar så är öppen för alla förslag.
Budget: Helst under 2000 kronor men kan gå över om det krävs.
Tack!
Ser väldigt billig ut men helt klart det smalaste jag stött på så här långt!
Målet är som sagt under 55mm men kommer köpa den här ändå och testa eftersom den är så billig
Tack!
Ser väldigt billig ut men helt klart det smalaste jag stött på så här långt!
Målet är som sagt under 55mm men kommer köpa den här ändå och testa eftersom den är så billig
Hej forumet <3
Är det någon av er som har koll på var man kan hitta supersmala termosar alternativt flaskor av bra kvalitet?
Mitt enda krav är att diametern ska vara under 55mm.
Som jämförelse har en Redbull 250 ml 53 mm i diameter.
Helst vill jag ha en klassisk termos med skruvkork där locket går att använd som mugg men har insett att det inte verkar finnas något vidare utbud av smala termosar så är öppen för alla förslag.
Budget: Helst under 2000 kronor men kan gå över om det krävs.
Försöker du dig på att bygga hemmagjorda rörbomber eller? Det är en väldigt udda storlek du efterfrågar.
Är väl inte svårare än att söka på amazon eller liknande
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!