2025-02-08, 09:56
Medlem
Lao Tzus avatar
https://www.dn.se/mat-dryck/saga-cav...ara-ska-goras/

Citat:
Flashback har enats om hur en äkta carbonara ska göras

när tråden till slut självdog, hade Flashback gemensamt enats om att en, just, äkta ”carb” görs med guanciale (griskind), ägg, parmesan och peppar. Niente più, niente meno.
Citera
2025-02-08, 10:02
Medlem
å nej snart kommer väl facebook-folket hit.
Kunskapsnivån här är redan tillräckligt låg...
Citera
2025-02-08, 10:29
Medlem
67arigGubbes avatar
Enats? Det har dä aldrig någonsin enats om något användare sinsemellan här på forumet. DN gör allt för att få klick..
Citera
2025-02-08, 10:38
Märkligt hur dom ena dagen vill smutskasta och för att typ dagen efter lyfta upp om att ett recept har "enats". Har dom alzheimer på blaskan tro 🤔

Eller jag kanske har blandat ihop blaskorna nu och det inte var DN som kallade flashback för det ena och det andra..
Citera
2025-02-08, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Märkligt hur dom ena dagen vill smutskasta och för att typ dagen efter lyfta upp om att ett recept har "enats". Har dom alzheimer på blaskan tro 🤔

Eller jag kanske har blandat ihop blaskorna nu och det inte var DN som kallade flashback för det ena och det andra..

De märker väl att folket inte är intresserade av att bli överösta av samma information om illdådet i Örebro, skottlossningar, avrättningar i övrigt. Det behöver trafik nu antar jag då de tappat läsare, har varken besökt DN, Aftonbladet eller expressen på över en månad innan det som hände i Örebro och det räckte med att läsa en nyhetsuppdatering, det är bara tråkiga, deppiga nyheter på samtliga.
Citera
2025-02-08, 12:16
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
De märker väl att folket inte är intresserade av att bli överösta av samma information om illdådet i Örebro, skottlossningar, avrättningar i övrigt. Det behöver trafik nu antar jag då de tappat läsare, har varken besökt DN, Aftonbladet eller expressen på över en månad innan det som hände i Örebro och det räckte med att läsa en nyhetsuppdatering, det är bara tråkiga, deppiga nyheter på samtliga.
Ja så är det nog och håller med.
Citera
2025-02-08, 13:23
Medlem
”Enats” och Flashback är motsatsord.
Citera
2025-02-08, 17:54
Medlem
Europes avatar
Enats? Låter som fejknyheter.
Citera
2025-02-08, 18:30
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Var finns denna carbonaratråd? Så ska jag minsann gå in och berätta ett och annat om grädde, bacon, gul lök och Kungsörnens spaghetti
Citera
2025-02-09, 18:02
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Var finns denna carbonaratråd? Så ska jag minsann gå in och berätta ett och annat om grädde, bacon, gul lök och Kungsörnens spaghetti

Kör hårt. "Geronimo!!..."
Citera
2025-02-09, 18:15
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
(FB) Stora tråden om Pasta Carbonara

Men, det finns fler
https://www.flashback.org/sok/?so=we...nara&f=79&sp=0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in