Citat:
Ursprungligen postat av
djejjeff
Ok, jag förstår. Du är språkpolis. I min värld respekterat snäppet något lägre än parkeringsvakter.
Citat:
Ursprungligen postat av
djejjeff
Inget av det du skriver är sant.
Citat:
Ursprungligen postat av
djejjeff
Du tillför så mycket till världen. Tack så mycket!
Du framstår faktiskt som en väldigt otrevlig och dryg person. Att du är ”dominant i arbetslivet”, det vill säga en gnällig och dryg skitstövel, är sannolikt sant. Därmed är det också rimligt att du tänder på att bli cuckad sexuellt. Drömmen för dig är sannolikt att sitta fullt uppklädd i kvinnokläder i ett hörn av sovrummet och frusta med kuken i kyskhetsbälte samtidigt som din fru blir grundligt påpälsad av en riktigt maskulin man samtidigt som de av och till tittar åt ditt håll och hånskrattar. Du hade sprutat i kukburen utan att behöva vidröra korven.
Naturligtvis handlar detta om en djupt rotad störning som sannolikt går tillbaka till barndomen och din relation med en dominant och histronisk mamma. Ja, jag är medveten om att det är en väldigt freudiansk tolkning och jag brukar inte ha mycket till övers för den perverse libertinen men här hade han säkert haft en poäng. Personer som du är skruvade av en anledning och den står ofta att finna i barndomen.