• 6
  • 7
2025-02-10, 21:37
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyu12345
Blir ett konto bannat, så reportar modsen dina andra till reddit och perma bannar vid nån intern funktion

Som reddit mod kan du inte se andra konton en användare har använt, eller kommer använda, däremot så använder sig reddit sig själva utav funktioner som känner av det, och har du blivit bannad ifrån en subreddit och gör ett nytt konto blir du shadowbannad utav reddit då det är otillåtet att ha flera konton.
Citera
2025-02-10, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Som reddit mod kan du inte se andra konton en användare har använt, eller kommer använda, däremot så använder sig reddit sig själva utav funktioner som känner av det, och har du blivit bannad ifrån en subreddit och gör ett nytt konto blir du shadowbannad utav reddit då det är otillåtet att ha flera konton.

vidrigt
Citera
2025-02-10, 23:52
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXEmMEXx
Därför att Reddit mods ser ut så här: https://youtu.be/w9bZiYfQreE?si=5nrLgDBOCnoRNxgv

Vad förväntar du dig? Ingen människa som har ett liv väljer att bli en mod på Reddit.
Haha källar-folk. Vilka jävla nördar 😂
Citera
2025-02-11, 00:56
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Det jag menar är att om judarna som äger reddit inte vill släppa in dig så är det inte censur. Möjligen diskriminering om du är trans.

Det är möjligt att de påstår sig stå för yttrandefrihet men det brukar ju betyda att man är en plattform för utländska påverkandeoperationer...
Ja det går ju inte ha yttrandefrihet när man är fullt upptagen med att täppa till truten på imaginära rysstroll. De enda "påverkanskoperationerna" som har någon betydande effekt är de som kommer från USA, via organ som USAID, och de är du blind för.
Citera
Igår, 09:18
Medlem
irkens avatar
Citat:
vidrigt
Fast Flashback bannar ju också dina konton om du har flera?
Citera
Igår, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arga.pingvinen
Forumet är helt sjukt när det kommer till politik, går inte att ha åsikter där.

Försökte föra diskussion 2022 i ukraina/rysslands konflikten. Blev bannad på två röda, och då var jag ändå nyanserad och manade till lugn bara...

Inte rört Reddit sedan dess, går aldrig in där när man får träff på google sökningar, det dog för mig.
Citera
Igår, 15:31
Medlem
Citat:
Fast Flashback bannar ju också dina konton om du har flera?

varför försvarar du reddit sweden?
Citera
Igår, 20:55
Medlem
irkens avatar
Citat:
varför försvarar du reddit sweden?
Jag försvarar inte reddit sweden, jag förklarade för dig hur reddit fungerar.
Jag är inte en mod på reddit sweden, och har ingen aning om hur dem moddar.
Däremot vet jag att en moderator på reddit INTE kan se dina andra konton. Det kan reddit själva gör.
Citera
Igår, 22:56
Medlem
Citat:
Jag försvarar inte reddit sweden, jag förklarade för dig hur reddit fungerar.
Jag är inte en mod på reddit sweden, och har ingen aning om hur dem moddar.
Däremot vet jag att en moderator på reddit INTE kan se dina andra konton. Det kan reddit själva gör.

har dem inte något avancerat extended plugin då, med analytics mm.
skulle inte förvåna mig om de kör med ai, olika slags filter osv.

det är som sagt yrkesverksamma programmerare som ser dessa forum som ett spel.

och vi vet ju hur folk som inte har ett större sammanhang, stora sociala brister och psykisk sjukdom - intresserar sig för spel.

speciellt när de får förstöra så mycket som möjligt för andra.

dessa är grabbarna som projicerar hela sin psykiska sjukdom i en online värld.
Citera
Idag, 07:27
Medlem
OdCaBos avatar
Här i verkligheten är reddit nästan lika illa som flashback. Precis tvärtom mot vad ts säger. Men visst.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in