• 1
  • 2
2025-02-10, 19:23
Medlem
Jag hade nog tagit fram rakhyveln, men det är lätt att säga när jag själv inte är det minsta tunnhårig utan i perioder har valt att raka skallen bara för att jag gillade det.
Citera
2025-02-10, 19:28
Medlem
zombie-nations avatar
De som rakar huvudet är ju räddast för de säger att de bestämt att se ut så. Är också så där att jag skulle vilja tänja på reglerna och vara klädd i konstiga saker. Det skulle säkert vara så om jag orkade piffa till mig. Men om man vill ha tillbaka sitt vanliga hår finns det ju jättebra men dyra hårersättningar som man förr kallade tupé. Det tycker jag inte är ett dugg konstigt att ha.
Citera
2025-02-10, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
De som rakar huvudet är ju räddast för de säger att de bestämt att se ut så.
ska de se ut som mig på bilden då eller? 55 åriga slitna Janne när dom är unga 20-35 åringar?

Hellre att man snaggar sig då och ser mer vårdad och bättre ut, ännu mer ett plus om du har en bra och fin skalle och fint utseende generellt, då är det lugnt att tappa hår, även om man inte önskar det.
Citera
2025-02-10, 20:20
Medlem
KeligKapybaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagLugntBajsar
Tänker mest på kvinnor om dom kanske tänker om man har dåligt självförtroende eller nåt

Jag ser bättre ut i snagg enligt många, men ser inte dålig ut i hår, knappast dåligt självförtroende, men vill gärna ha peruk, en sån där enkel peruk ni vet, för mellan 300 - 500 som man kan köpa på partykungen osv.

Från nära håll kommer det ju synas att det är en peruk, tänker mest, vad kommer folk tycka? Ibland vill jag gå runt med rosa peruk bara för skojs skull.

https://postimg.cc/gallery/D0hs9FG

Länk till hur det ser ut.

Är det konstigt eller weird att ha peruk? Vill inte plantera eller göra sån hairsystem som man måste göra om typ vart 3-4 månad, för jag är original boy med andra ord, det som händer ska stanna. Peruk känns skönare och man kan ta av den när man vill.
Men varför ska du ha en peruk? Om du passar i snagg?
Citera
2025-02-10, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeligKapybara
Men varför ska du ha en peruk? Om du passar i snagg?
För att jag ser bra ut i hår också, men märker nu att folk kommer ta det som att man har dåligt självförtroende osv, typ desperat

så kommer ej göra detta
Citera
2025-02-10, 20:22
Medlem
KeligKapybaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagLugntBajsar
För att jag ser bra ut i hår också, men märker nu att folk kommer ta det som att man har dåligt självförtroende osv, typ desperat

så kommer ej göra detta
Ja jag tror du kommer framstå som det, ärligt talat. Snaggat är snyggast
Citera
2025-02-10, 20:29
Medlem
KeligKapybaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Lägg pengar på en riktig peruk man limmar på skallen ifall du ens ska köpa någon.

Köper du en med plasthår från partykungen kommer folk snarare tro att du är en clown.
Man kan också trimma av sig håret i armhålorna och könshåret och ta ett limstift och limma det på huvudet. Om man gillar färgen.
Citera
2025-02-11, 08:21
Medlem
Inte konstigt..men du är nog snyggare utan...tycker det är mer manligt..men Dolly parto. Har peruk.för att skydda sitt riktiga hår
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in