• 6
  • 7
Igår, 23:07
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Oja, jag vet det tyvrr

Ni fr ba hoppas att inte mta Barca i CL, fr d ker ni p stryk igen
Men visst r det sknt nd?

Jo, ni har tyvrr ett spel som inte alls fungerar fr rets Real och det r nog den enda motstndaren jag inte vill ha! Men lr bli s d hela nya upplgget r byggt att dra in s mycket pengar som mjligt
Citera
Igår, 23:08
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
150m+ fr ni hosta upp fr pojken.
Han r bra men inte vrd det fr oss. Finns andra att g efter d och ni fr behlla honom till free transfer
Citera
Igår, 23:14
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Men visst r det sknt nd?

Jo, ni har tyvrr ett spel som inte alls fungerar fr rets Real och det r nog den enda motstndaren jag inte vill ha! Men lr bli s d hela nya upplgget r byggt att dra in s mycket pengar som mjligt

Ja, det gr ju inte att frneka att det nya upplgget endast r till fr profit, och jag var vldigt skeptiskt infr det. Mste sga att jag nd gillar det nya formatet, d det knns lite mindre uppgjort och finns mer att spela fr in till slutet.

Tycker ocks det r kul att inte tredjeplatserna halkar ner i Europa League lngre, s fr klubbarna i lgre rang en strre chans att vinna ngot.
Citera
Igår, 23:18
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ja, det gr ju inte att frneka att det nya upplgget endast r till fr profit, och jag var vldigt skeptiskt infr det. Mste sga att jag nd gillar det nya formatet, d det knns lite mindre uppgjort och finns mer att spela fr in till slutet.

Tycker ocks det r kul att inte tredjeplatserna halkar ner i Europa League lngre, s fr klubbarna i lgre rang en strre chans att vinna ngot.
Allts det r ju nd lite samma sak frutom att det blir fler matcher och inget betyder ngot fren nu? Sen tur med lott/vad UEFA vill. ? Jag gillar verkligen inte att man mter olika lag och inte hemma/borta, men nd r det samma tabell fr alla.

Det kan jag dock hlla med om, lagen som ryker vill ju inte ens vara i EL om det r storlag och blev bara fel. Sevilla som vann EL 3? raka eller ngot ska ju inte ens g d man fr CL plats vid vinst.
Citera
Igår, 23:22
Medlem
Jvla skmt att slppa in Madrid igen. Ederson den dumma jveln ger bort ett ml och sen den vrdelsa horungen Rico Lewis fr spela istllet fr en av vrldens mest lovande unga mittbackar Khusanov. Pep r s jvla borta i sin team selection. Han kan dra t helvete.
Citera
Igår, 23:28
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Daniel Svensson gjorde en riktigt bra match.
Kul att se honom.
3-0 Dortmund och Gykeres kom in efter 60 minuter men det var lite fr sent.

Byttes in minut 59 och alla 3 Dortmund ml kom efter han byttes in s sent kom han ju inte in. Men klart han var ju varit eller kanske fortsatt r lite skadad s r ju inte topp. Surt fr honom och Sporting. Vnda detta i Dortmunds hemmaborg knns mer eller mindre omjligt.
Citera
Igår, 23:31
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Allts det r ju nd lite samma sak frutom att det blir fler matcher och inget betyder ngot fren nu? Sen tur med lott/vad UEFA vill. ? Jag gillar verkligen inte att man mter olika lag och inte hemma/borta, men nd r det samma tabell fr alla.

Det kan jag dock hlla med om, lagen som ryker vill ju inte ens vara i EL om det r storlag och blev bara fel. Sevilla som vann EL 3? raka eller ngot ska ju inte ens g d man fr CL plats vid vinst.

Hller med om att fler matcher inte r bra, och tyvrr r det en trend som dyker upp p andra hll ven i VM och Club World Cup.

Knns dock som att top 8 r viktigare n att hamna frstaplats i gruppspelet. Spelarna fr lite mer vila och slipper dra en potentiell nitlott mot ett lag som Real, dr man riskerar ka ut tidigt. Nr alla spelar i samma liga finns det ven mer potential fr strre kliv att tas upp och ner i skikten under sista matchdagen.
Citera
Igår, 23:44
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Hller med om att fler matcher inte r bra, och tyvrr r det en trend som dyker upp p andra hll ven i VM och Club World Cup.

Knns dock som att top 8 r viktigare n att hamna frstaplats i gruppspelet. Spelarna fr lite mer vila och slipper dra en potentiell nitlott mot ett lag som Real, dr man riskerar ka ut tidigt. Nr alla spelar i samma liga finns det ven mer potential fr strre kliv att tas upp och ner i skikten under sista matchdagen.
Jag vet inte om det r s viktigt att komma topp 8. Nu har ju dom lagen otur att mnga bra kom utanfr tex. Liverpool som vann serien kan f PSG direkt och det r ju ett lag man skulle vilja undvika.

Sen tycker jag sista omgngen i serien kndes fr krnglig att hnga med vart det var spnning. Det var fr mycket att hlla koll p och fr mnga matcher som gick samtidigt.
Hoppas dom gr tillbaka till det gamla eller ndrar lite tills nsta ssong.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in