Igår, 23:50
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
11 ggr pengarna p Justine. Den tar vi.

Kr en 500ing p Jeanmonnot och en 500 p Elvira?

Garderad om inte annat??
Citera
Igår, 23:52
Avstngd
Citat:
11 ggr pengarna p Justine. Den tar vi.

1.50 p Frankrike (Damstafett) r ju sjukt slashat, dr har du vrde i Sverige, 3,50. Absolut vrd en femhundring. Visst, Frankrike ska ta det men givet oddsen tycker jag att det finns fog fr att stta en redig slant bde p Frankrike och Sverige (gardera upp sig)
Citera
Idag, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallekis
1.50 p Frankrike (Damstafett) r ju sjukt slashat, dr har du vrde i Sverige, 3,50. Absolut vrd en femhundring. Visst, Frankrike ska ta det men givet oddsen tycker jag att det finns fog fr att stta en redig slant bde p Frankrike och Sverige (gardera upp sig)
Hller med, kan vara vrt att satsa p Tyskland eller Sverige redan nu. Om Elvira eller Preuss visar upp sig imorgon s kommer oddsen att sjunka.

Men, men. Jag vill inte vara den som ger tips i betting till frmlingar.
Citera
Idag, 01:13
Avstngd
Citat:
Hller med, kan vara vrt att satsa p Tyskland eller Sverige redan nu. Om Elvira eller Preuss visar upp sig imorgon s kommer oddsen att sjunka.

Men, men. Jag vill inte vara den som ger tips i betting till frmlingar.

sch, inte varje dag VM i skidskytte pgr, och oddsa kan man ju knappast gra nr det handlar om vrldscup. Delad gldje dubbel sdan. Livar upp trden om fler ocks vljer att kliva p.
Citera
Idag, 08:27
Medlem
Jag hller helt med om uttagningen av Anna Magnusson.
Det r fortfarande klasskillnad p henne jmfrt Anna Karin H..och det rder ingen tvekan om att Magnusson gr lngt fre Heijdenberg nr det gller stafettuttagningen.

Sprinten fr ses som ett genrep infr den,och det gr som sagt inte att dra ngra som helst vxlar gllande Magnussons form via hennes sabbade stafettstrcka i mixed.

Jag tyckte att hon lste det s bra som var mjligt utifrn de usla frutsttningar som tillflligheterna gav henne dr och d.
Citera
Idag, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallekis
Handlar inte alltid om "mngd" inlgg utan om substans. Kul att du rknar inlgg och dikterar villkor iallafall, bidrar till trygghet om ngot.

Dina inlgg hade uppenbarligen bra substans eftersom du lyckades bli avstngd igen. Det hjlper i alla fall till att lsa problemet med att trden blir fr lng fr dig.
Citera
Idag, 10:00
Medlem
Nn som vet om straffrundor r inrknade i skitime?
Citera
Idag, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silwarn

Nei. Ganske sikker p at skitime (course time?) fryses nr man kommer inn til skyting og starter igjen nr man passerer ut fra skyting.
Senast redigerad av loshund Idag kl. 11:10.
Citera
Idag, 11:05
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silwarn

r det ski time eller course time du avser?

I distanslopp r vl ski time att man dragit bort tidstillget frn totala tiden medan course time att man dragit bort range time frn totala tiden.
Citera
Idag, 11:51
Medlem
Chat gpt sger shr angende straffrundor och ktid

Citat:
Ja, straffrundor rknas in i den totala ktiden i skidskytte. Nr en kare missar ett skott i det liggande eller stende skyttet mste de ka en straffrunda p 150 meter, vilket tar ungefr 2025 sekunder beroende p karens hastighet och kondition. Denna tid lggs till den totala tiden, vilket gr att straffrundor kan ha en stor inverkan p slutresultatet.

Citat:
Ja, straffrundor rknas in i den officiella ktiden i skidskytte. ktiden r den sammanlagda tiden en kare spenderar i spret, inklusive eventuell tid i straffrundan, men exklusive tiden p skjutvallen. Detta innebr att kare som skjuter smre och drmed mste ka fler straffrundor fr en lngre registrerad ktid jmfrt med de som skjuter bttre och slipper straffrundor
Citera
Idag, 12:09
Medlem
TUKs avatar
Fr man vrldscuppong ven i vm? Har Elvira fortfarande mjlighet att ta totalen?
Citera
Idag, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TUK
Fr man vrldscuppong ven i vm? Har Elvira fortfarande mjlighet att ta totalen?
Nej det ndrades fr ett antal r sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in