2025-02-12, 23:14
Medlem
[quote=GeanJenie|91014241]
Jupp: https://www.frihetskamp.net/poet-dom...frp-politiker/
[/QUOTE

Var ikke det saken med han fra dag og tid?
Citera
2025-02-12, 23:16
Medlem
[quote=Inflames662|91016380]
Citat:
Ursprungligen postat av GeanJenie
[/QUOTE

Det var en sak fra 2017 (tror jeg) som ble tatt opp her fordi jeg lurte p om det var samme person (det var det ikke)
Citera
2025-02-12, 23:31
Medlem
[quote=Inflames662|91016380]
Citat:
Ursprungligen postat av GeanJenie
[/QUOTE

Saken jeg skrev om er fra 2017. Men ellers ligner den p flere mter. Antall GM er det samme, og det at de ble frikjent men mtte betale BO + saksomkost. Dersom det eksisterte bilder og/eller film, ville vel det fungert som bevis? Saken fra 2017 frafalt pga manglende bevis.
Citera
2025-02-12, 23:39
Medlem
[quote=Karikatur|91016579]
Citat:
Ursprungligen postat av Inflames662

Saken jeg skrev om er fra 2017. Men ellers ligner den p flere mter. Antall GM er det samme, og det at de ble frikjent men mtte betale BO + saksomkost. Dersom det eksisterte bilder og/eller film, ville vel det fungert som bevis? Saken fra 2017 frafalt pga manglende bevis.

Sikker p at det ikke er samme sak? Selve handlingen skjedde i 2015, finner artikler fra bde 2016 og 2017. Nr falt dommen i saken du snakket om?

Om det er enda flere saker begynner jeg lure p forfatterne i Norge og hva de driver med p fritida
Citera
2025-02-13, 00:25
Medlem
[quote=GeanJenie|91016644]
Citat:
Ursprungligen postat av Karikatur

Sikker p at det ikke er samme sak? Selve handlingen skjedde i 2015, finner artikler fra bde 2016 og 2017. Nr falt dommen i saken du snakket om?

Om det er enda flere saker begynner jeg lure p forfatterne i Norge og hva de driver med p fritida
Som jeg skrev tidligere, s aner jeg ikke hvem det er snakk om - hverken GM eller BO, men saken var fra 2017 Egentlig er jeg ikke overrasket over at det finnes overgripere...ogs blant forfattere. Det som overrasker meg, er at KJENTE forfattere (som tilsynelatende skal ha god impulskontroll) risikerer levebrdet sitt p bevisstlse opplevelser.
Citera
2025-02-13, 07:11
Medlem
Citat:
Selvsagt er det han, men jeg tok allikevel feil (evt leste en gammel omtale av forfatteren). Profilen p Facebook er stengt. Dette er jo en gammel flamme av sn*!

Hvem er sn* ?
Citera
2025-02-13, 07:37
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll1t
Hvem er sn* ?
*E
Sei*est*d
Citera
2025-02-13, 09:25
Medlem
Citat:

Som jeg skrev tidligere, s aner jeg ikke hvem det er snakk om - hverken GM eller BO, men saken var fra 2017 Egentlig er jeg ikke overrasket over at det finnes overgripere...ogs blant forfattere. Det som overrasker meg, er at KJENTE forfattere (som tilsynelatende skal ha god impulskontroll) risikerer levebrdet sitt p bevisstlse opplevelser.

Ja enig, siste internasjonale sak er n Neil Gaiman. Ikke at de var bevisstlse, men det er definitivt problematisk bedrive bdsm p folk som ikke har sagt seg enige i det, uten en tanke p sikkerhet rundt (safe word osv), og i tillegg med folk som er avhengige av deg enten det er en hjemls, 40 r yngre jente som jobber gratis som barnepasser for barnet ditt, eller en mer jevnaldrende kvinne som er avhengig av deg fordi hun bor p tomta di. Det virker som om noen drifter er s sterke at alle andre tanker fyker ut av hodet.
Citera
2025-02-13, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
*E
Sei*est*d

Oj

Takk !
Citera
Igår, 19:32
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Har flashback blivit norskt?
Citera
Igår, 20:30
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Har flashback blivit norskt?

spis en gulebj og ro deg ned
Citera
Igår, 20:35
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
spis en gulebj og ro deg ned

Finns det ingen variant av flashback i Norge? Ni fr vara hr, bara undrar.
Gulebjen kan du ge till tallefjanten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in