2025-02-12, 11:53
Medlem
Har tjnat en del p shitcoins under senaste ret, frmst p solana.

Tagit ut vinst, ska skatta p det, yada yada.

Vill kolla om mjlighet till boln/anvnda en del av vinsterna fr kontantinsats, men hur fan visar man underlag p detta utan att det helt verkar schizo? Bankerna verkar ju ej precis ha ngon blockchain expert s vidare jag kan se det.

r det ngon bank som erbjuder boln som r mer vnlig till kryptovinster? Annars har jag och sambo heltidsjobb osv, s har andra kontanter som ocks ska anvndas, inte enbart kryptovinsterna
Citera
2025-02-12, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schueb
Har tjnat en del p shitcoins under senaste ret, frmst p solana.

Tagit ut vinst, ska skatta p det, yada yada.

Vill kolla om mjlighet till boln/anvnda en del av vinsterna fr kontantinsats, men hur fan visar man underlag p detta utan att det helt verkar schizo? Bankerna verkar ju ej precis ha ngon blockchain expert s vidare jag kan se det.

r det ngon bank som erbjuder boln som r mer vnlig till kryptovinster? Annars har jag och sambo heltidsjobb osv, s har andra kontanter som ocks ska anvndas, inte enbart kryptovinsterna

Det r nog bst att ta ln p hela beloppet om mjligt ,sen amortera i raskare takt med cryptovinsten
S fort svenska banker hr nt om crypto s riskerar man att f kontot sprrat alldeles oavsett om man har underlag eller ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in