• 3
  • 4
Igår, 10:40
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxxii
Vet hur det är att ha en ex "fru" själv försöker jag blåsa liv i henne igen då jag på senaste tiden inte kan sluta tänka på henne hur mycket jag än försöker distrahera mig . Haft svårt att sova äta senaste veckorna och de var fan inte igår

Ja älskar mitt ex på ett sätt men vill aldrig ba gift igen, man hör de ju i ordet "gift".
Citera
Igår, 11:25
Medlem
Förstår dig , jag har ett ex som förhållandet aldrig borde tagit slut där och som det gjorde. Har fortfarande en enorm connection med henne och en gång i tiden inte längesen ville jag inget hellre än att hon blev min fru officiellt 😉 men life is life och det gick rakt år helvete och tror iden kvinnan more or less "avskyr" mig . Fråga mig inte varför för har verkligen ingen aning fortfarande starka som fan känslor men har inget annat val än att fortsätta kväva och döda känslorna men det är fan inte lätt asså 😂
Citera
Igår, 13:26
Medlem
Killars själförtroende kan vara ett svårkänt begrepp, särskilt om man inte har erfarenhet av självförsvarskonst
Citera
Igår, 13:27
Medlem
Kundalinis avatar
Har påven en lustig hatt?

🙄
Citera
Igår, 13:52
Medlem
Som fan då det är en upp och ner vänd fisk han har på huvudet

Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Har påven en lustig hatt?

🙄
Citera
Igår, 13:56
Medlem
Haha ta fram er värsta alpha så ja jag demonstrera hur fort en person kan falla dock är välla detta relation och samlevnads delen ? Vi måste va snälla om vi är stora

Citat:
Ursprungligen postat av AnnDu
Killars själförtroende kan vara ett svårkänt begrepp, särskilt om man inte har erfarenhet av självförsvarskonst
Citera
Idag, 07:40
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Klart de leder till å nuppa både delar hänger ju ihop, ang pumpat upp självsäkerhet så äre skilsmässa, ambitioner projekt, gym å mina egna tankar å beslut

Gym skriver du, men vad gör det för underverk då. Jag menar, tränar du någon grabbsport typ hockey/fotboll/handboll så blir du i regel jävligt grabbig. Vad blir man framför speglarna på gymmet då? Nej, att gymma är inte det något man gör i tysthet då eftersom det anses lite halvtöntigt?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in