Jag "röt till" igår o trodde jag skulle få inkorgen full med hat i morse, men ingen har svarat på min kommentar som var...
Citat:
Skaffa er ett liv för i h-vete! Hur svårt kan det vara att bara scrolla vidare om man inte är intresserad? Sticker det så mycket i ögonen på er ändå, så anmäl inlägget till gruppens administratörer! Nej, istället sitter en del o slänger ur sig den ena dumma kommentaren, dummare än den andra.
Att jag som är relativt ny i gruppen begick ett ganska oskyldigt misstag, betyder det att man ska få ett gäng hånfulla kommentarer av självutnämnda "experter"? Ni är inte särskilt trevliga i gruppen mot nya, det har jag sett hur ni besvarar oskyldiga frågor också, från folk som inte är insatta, folk kallade en kille efterbliven o sånt för han undrade om ett par frimärken var värt nått, men det råkade vara massproducerade.
Det är som sagt bara att scrolla vidare om man inte har intresse av det!
Men tack till er som varit seriösa mot mig!
Citat:
Ursprungligen postat av
reisq
Tycker det låter nästan exakt som här på flashback? Byt bara ut frimärken mot inlägg.
Absolut skulle man kunna jämföra det med Flashback, men här vet man att stämningen alltid har varit så, så det är ingen överraskning. Sen är man anonym på Flashback (då vågar nog de flesta vara mycket tuffare), de flesta på Facebook använder sina riktiga namn, o skyltar med sin dumhet...