Alltså...datorn är en liten/mini pc - en intel nuc hades canyon... OCH den står inuti ett av facken í tv-bänken (kopplad till en 39' TV som står på bänken), OCH hela den skåp-delen har en lucka som går att låsa med hänglås - så om man skulle vilja starta datorn, efter jag stänkt av den och avlägnat mig - skulle väll inte gå såvida man inte går in genom det "lilla" hålet där kablarna går-in, på baksidan, eller??
Anledningen varför jag misstänker, inte DOM FLÄSTA, men speciellt en kvinna/tjej - är för att jag har en s.k 4G-Arlo Go kamera som står på micron vänd mot ingången (i lägenheten så kommer man direkt in i köket, med en stor ingång till rummet, en 1:A).. OCH en gång ser jag efter kameran fångat, hur hon kommer in, FLÄMTAR-TILL, som en shock, när HON inser att jag har kamera - sedan går hon fram till öppningen till vardagsrummet och likesom "låtsas" som att hon bara kollar, hon ställer sig nån sec och bara kollar in i rummet, sedan vänder nervöst och går ut, stirrandes in i kameran...och hon jobbade i ett annat hus, samt hade tossor på skorna, så hon hade ingen business att gå in, HON LÅTSADES, VISSTE INTE HUR HON SKULLE LÅTSAS, KOLLA IN I RUMMET; HON KOLLADE INTE OM JAG VAR HEMMA; det var nått annat, man såg DET klart och tydligt, att hon bara ställde sig mållöst och "kollade in i rummet", och flämtade till och betedde sig skumt...andra i personal-skaran har även gått in, men då har dom KOLLAT OM JAG ÄR DÄR/HEMMA ELLER OM JAG DRAGIT, till jobbet, t.ex..
Jag har i flera herrans år haft problem med SPIONAGE och idioter som ska avtyda mitt internet och hålla på att jaga en till världens fucking ände - och det jag är rädd för är att t.ex hon var med på DERAS BÅT, så att säga (jag säger inte att det är ALLA, men efter insidenten med henne, så...) - att nån hon känner är en av "ALLA DEM", och att dom vill in mer i mitt liv och installerar en KEY-LOGGER!
T.ex, efter jag först hamnade på psyket, rättpsyk, så blir jag "slipped a mickie" 2ggr på "intaget", av personalen som jobbade där.....det är typ 11 år sedan nu, så - men dom GJORDE DET - folk har i MASSA ÅR, sett all porr och grejer jag har kollat på på nätet - det hela började efter en rad insidenter, sedan har det bara fortsatt och 'mushroomed', så att säga...det är som en komplott...
Hur som helst - SÅ LITAR JAG INTE PÅ N.Å.G.O.N - har inte råd att göra det...för stora risker, jag MÅSTE VETA - så för att komma åt ström-knappen på MIN PC, så måste man antingen bryta upp skåpet (vilket "defeats the purpose", anyway, so.) ELLER, gå in genom hålet bakom (men det har jag löst)
Men kort historia, som blev lite lång...men ni var så snäsiga i era svar - som att jag inte vet varfan jag håller på med - så jag blv tvungen att "FÖRKLARA MIG"...så, så ligger det till - vanligt folk kan aldrig relatera till nått jag gått igenom - JAG KAN ICKE FÅR EN KEY-LOGGER INSTALLERAD!!! DET SKULLE VARA SLUTET!!
Better safe than sorry!!