Igår, 09:35
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Man har i ryssland en skuggflotta som tydligen har jävligt dålig koll på sina ankare och märker inte att de dras med längs botten flera mil medans man åker fram och tillbaka över en sjökabel.

Varför skulle då inte ryssland även kunna ha en skuggflotta med drönare som har dålig koll på sina koordinater så de av ”misstag” kraschar in i en gammal kärnkraftssarkofag?
Citera
Igår, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Vidd del utplånad mkt avhopp kan jag tänka

Exakt. Har också hört att en del av dom är implenerade i Ukrainska armén. Så varför är dom då ens relevanta i nuläget? Annat än som politiskt slagträ mot Zelensky/Ukraina?
Citera
Igår, 09:53
Medlem
Du verkar inte medveten om att Putin är kortare än Zelensky..
Citat:
Ursprungligen postat av UngAtletiskStorKuk
Knappast, men han är i alla fall varken moderat (dvärg-Uffe-horungen) eller zigenare (Zelesky).
Citera
Igår, 10:15
Avstängd
False flag av Ukriana for sure… inför fredsförhandlingarna.
Citera
Igår, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Man har i ryssland en skuggflotta som tydligen har jävligt dålig koll på sina ankare och märker inte att de dras med längs botten flera mil medans man åker fram och tillbaka över en sjökabel.

Varför skulle då inte ryssland även kunna ha en skuggflotta med drönare som har dålig koll på sina koordinater så de av ”misstag” kraschar in i en gammal kärnkraftssarkofag?

"skuggflotta" Gick du på den agendan
Citera
Igår, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil

Ja allt är såklart möjligt för den som fantiserar och drömmer.
Citera
Igår, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
False flag av Ukriana for sure… inför fredsförhandlingarna.
100% säkert ja, Zelensky blir mer och mer desperat.
Citera
Igår, 10:27
Medlem
ukraina försöker väl göra en nordstream i sista stunden nu när usa och ryssland bestämmer deras framtid
Citera
Igår, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlm007
”A Russian drone attack has hit the radiation shelter protecting Chernobyl's damaged nuclear reactor, Ukrainian President Volodymyr Zelensky has said.”
https://www.bbc.com/news/articles/cwyjvkggdnqo.amp

https://amp.cnn.com/cnn/2025/02/14/e...nobyl-intl-hnk

Vad blir reaktionerna på det här mån tro?

Nu börjar alltså false flagsen. Det enda man behöver fråga sig är, varför skulle Ryssland göra detta? De har vunnit kriget på slagfältet. Nu har de även vunnit förhandlingskriget då USA är redo att prata utan selenski vid bordet. Och DÅ ska Ryssland alltså göra något så korkat?

Nej, man är helt efterbliven om man tror på detta. Troligtvis är det Ukraina som är oerhört desperata just nu. De är ju kända att bomba kärnkraftverk i sitt egna land.

Väldigt uppfriskande att i princip alla med normal IQ verkar fatta att detta är en false flag. Ett tecken på att folk börjar vakna.
Senast redigerad av Einzelgaenger Igår kl. 10:42.
Citera
Igår, 10:55
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Ryssland kommer hävda att det var Ukraina som skickade drönaren.
Ja, och det är väl ingen omöjlighet att det är så.
Citera
Igår, 11:15
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Kul att din idol är Putler eller vad heter dvärgen nu igen! Zelensky är dessutom jude? Har du svårt och tänka?

Inte lika svårt som du tydligen har att läsa. Det står i min text (många svåra ord att läsa) att Zelensky är jude. Putin är dock inte min hjälte bara för att jag ser nyktert på Zelensky och situationen runt kriget i Ukraina. Nu tror jag ifs dessa rader inte når dig på den nivå som skulle kunna innebära en meningsfull konversation men jag kan inte låta idiotiska repliker stå obesvarade.
Citera
Igår, 11:21
Medlem
Chernobyl är och har alltid varit ett stort problem för norra Europa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här