Citat:
Ursprungligen postat av
orrtupp
Det var bland det mest korkade jag läst på Flashback och det säger inte lite! Först påstår du att Vance inte är påläst och sen skriver du att du inte har lyssnat på talet och har dessutom mage att projicera det på alla andra också.
Ställ ifrån dig vinboxen och gå och lägg dig 😄
Har du lyssnat på talet? Det är 19 minuter långt som man kan utgå från att de allra flesta inte har hört det.
Jag tänker inte lyssna på det har hört jd vance snacka innan så jag vet ungefär vart han står, nu var det första gången han snackar inför en publik som inte är ett hav av röda kepsar man kanske får ta det med en nypa salt
Att snacket inte går hem beror på att han inte fattar att det finns ett konkret hot mot europeisk säkerhetspolitik i form av Ryssland och ett usa som väljer att pissa på sina allierade. Alla fattar att det är ett större hot än islam eller vilka det nu är som han nu är rädd för, det är därför som alla tycker att vance är en jävla idiot, och det är det jag menar med att han är dåligt påläst.
Nu måste alla vänta på att trump ska försöka genomföra sin ickeplan för att fred i Europa, inse att det inte fungerar och kanske isolera sig mer från omvärlden.
Trump och vance har lämnat över världspolitiken till Kina och Ryssland det går inte se det på nåt annat sätt. Det är fan illa när Kina plötsligt är den vuxne i rummet.