2025-02-16, 05:08
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Ja om Finland slr kanada r de vl i final

Frutsatt att Finland vinner under ordinarie tid, om Sverige skulle ta tre pong mot USA.

Sverige och Finland str ju p samma pong.
2025-02-16, 05:08
Medlem
Inspirit81s avatar
Undrar vad oddsen ligger p finland vinner turneringen
2025-02-16, 05:09
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Nja, det behver det inte vara. Kanada fick sig en rejl knga idag, s Finland kanske kan ta den matchen till frlngning och d har Tre Kronor allt i egna hnder i den avslutande matchen mot ett redan finalklart USA.

D fr man vl "hoppas" Makar kt p en ordentlig influensa och r borta mot Finland ocks. Med honom ger jag inte Finland stora chanser.
2025-02-16, 05:10
Medlem
M. Tkachuk tydligen skadad i slutet av matchen ryktas han r borta resten av 4-nations matcherna

Floridas GM Zito r ass Gm i Usa ocks lr ju pverka eventuellt beslut
2025-02-16, 05:11
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Slutar vl med att bde Finland och Kanada tar ut mlvakten vid oavgjort i slutet...
2025-02-16, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Sett ver denna matchen s hade i vartfall USA bttre defensiv det var det jag menade, mckinnon och crosby helt bortplockade ju, sedan frdel p mlvaktsidan med tycker jag, jag tror inte kanada vinner den hr turneringen faktiskt. vad tror du?

jag har haft usa som favoriter sedan trupperna slpptes. jag hade dock sverige som 3a. men borde tagit med att vi har ett dasslock till coach i ekvationen.

nej, det skulle frvna mig om kanada lyckades vinna mot usa i usa (vilket r den hgst troliga finalen) dom behver att mackinnon, mcdavid och crosby samtliga hakar i och spelar genomgende p en niv som dom hittills inte mktat med en hel period. (samt makar spelklar, gr inte va utan vrldens i srklass med marginal bsta back)
2025-02-16, 05:14
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Slutar vl med att bde Finland och Kanada tar ut mlvakten vid oavgjort i slutet...
hahahaha, det hade varit ngot du, det r ju ngot aldrig jag varit med om frut iaf, och frmodligen ingen annan heller
2025-02-16, 05:17
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
jag har haft usa som favoriter sedan trupperna slpptes. jag hade dock sverige som 3a. men borde tagit med att vi har ett dasslock till coach i ekvationen.

nej, det skulle frvna mig om kanada lyckades vinna mot usa i usa (vilket r den hgst troliga finalen) dom behver att mackinnon, mcdavid och crosby samtliga hakar i och spelar genomgende p en niv som dom hittills inte mktat med en hel period. (samt makar spelklar, gr inte va utan vrldens i srklass med marginal bsta back)
nej det resonemanget kan jag hlla med om,frgan r om usa luftar lite spelare emot sverige nu infr finalen det r mjligt, jag tycker ven mackinnon verkar ha ngon skada jag tycker inte han trampade p som vanligt,hur som helst m bsta lag vinna och det blir troligen usa, och det kommer svida lngee fr kanada det.
2025-02-16, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
jag tycker ven mackinnon verkar ha ngon skada jag tycker inte han trampade p som vanligt

mjligt. hller det nog som mer troligt att det berodde p att makar saknades. normalt sett har alltid 'nate dogg' makar i slptg varje gng han kliver loss, blir ganska bekvmt fr usa att kunna dubbla upp p kanadas stjrnor nr det inte finns en enda back som utgr ngot direkt hot ens utifrn.

lmnar man dremot makar s kommer det rtt vad det r en handled som gr igenom tre man och sitter i ngot av kryssen.
2025-02-16, 05:41
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
mjligt. hller det nog som mer troligt att det berodde p att makar saknades. normalt sett har alltid 'nate dogg' makar i slptg varje gng han kliver loss, blir ganska bekvmt fr usa att kunna dubbla upp p kanadas stjrnor nr det inte finns en enda back som utgr ngot direkt hot ens utifrn.

lmnar man dremot makar s kommer det rtt vad det r en handled som gr igenom tre man och sitter i ngot av kryssen.
jo det r med ett scenario, ska bli intressant och se om makar r med imorgon, om inte kanske finland kan fixa fram en frlgning de mste ju verkligen steppa upp nu, ven om jag inser det r mera en utopi,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in