Hör hur ledsen du är 😢
Men vet du att citodon och Mysimba inte skall tas samtidigt? Vad skulle hända?
Antar att du har en läkare som skriver ut citodon till dig, vad hindrar dig från att fråga läkare?
Är du knuten till någon Viktläkare tex Yazen?
Isf. så skulle de kunna upplysa dig.
Mvh 🌸
Citat:
Ursprungligen postat av
SnilleochSmak2025
Jag är en medelålders kvinna med stor smärtproblematik och äter därför cirka 180 mg Citodon om dagen och har gjort under lång tid.
Nu behöver jag gå ner i vikt och har därför köpt Mysimba för dyra pengar. Jag slutade ta citodon och började ta Mysimba och den funkade verkligen på aptiten. Dock står jag inte ut med smärtan och klarar inte av att inte ta citodon. Jag stod ut i 53 dagar utan och de dagarna kan räknas till de värsta i mitt liv. Jag slutade ta Mysimba och började med Citodon igen och tyvärr är även aptiten tillbaka.
Jag vill äta Mysimba eftersom den funkade men jag vet inte om jag vågar kombinera den med den dosen citodon jag äter? Någon som kan eller vet något om detta?
Till saken hör att jag köpt tabletterna för 5000 kr (nätapotek) och jag är sjukpensionär så dessa tabletter har grävt ett djupt hål i min ficka. Jag trodde det skulle vara lättare utan citodon än det visade sig vara och nu sitter jag med nästan 200 tabletter som visserligen fungerar för mig men som jag inte vågar äta och är fattig, tjock och ledsen.
Hjälp tas tacksamt emot! 🙏