Citat:
Ursprungligen postat av
Stiffinger
Tack, nu kom jag in. Det kanske var ett tillflligt erbjudande du fick, men som inte gller numera. Sedan ska man veta att "nominell rnta" r rntan utan kostnader som upplggningsavgift och aviavgifter.
Mycket mjligt, har ingen strre koll p deras ln idag. Men det kan ocks ha hjlpt att jag hade hela lnebeloppet och mer p ett sparkonto och lnade fr att vara likvid och inte fr att jag behvde s att sga, men ja, vet inte varfr det gick igenom ifall de inte gr s idag. Vrt ett frsk iaf om man vill.
Ingen upplggningsavgift eller s dock:
Citat:
P Ikano Bank har vi alltid 0 kronor i upplggningsavgift p vra ln. Fakturaavgift tillkommer bara om du vljer pappersfaktura.
Har haft det snurrande p autogiro i snart 2 r. Skulle det brja kosta hade jag bara betalat rubbet direkt men jag har inte haft ngon anledning att betala av det tidigare just fr att det r gratis.
Ibland s lnar det sig med ln fr skitsaker. Jag har tjnat p mitt ln hos Ikano tex och ett CSN-ln r givet tminstone fr mig, s lnge man pluggar ngot som faktiskt betalar fr det framver.
Man vill ha sina pengar schelv, som killen i videon sa r ju helt tappat. Att man kan ha sina pengar sjlv utan att ge dem till banken! Fan, tnk att ingen tnkte p det tidigare. Dalarnas genier briljerar