Citat:
Ursprungligen postat av
Yourworstenemy
Vissa är trams men inte den stora majoriteten. Huruvida spelmaskinerna är manipulerade vet varken du eller jag, men det skulle inte förvåna mig då spelbolagen har ju inga skrupler alls. Att de kommer från tredjepart har nog ingen betydelse i sammanhanget, tredjeparten gör som spelbolagen vill.
Det ser vi ju inte minst med dessa oddsleverantörer, officiellt är det Kambi som sköter ruljansen hos Svenska Svin men om Svenska Svin säger till Kambi att vi slutar att limitera så kommer limiteringen upphöra genast.
Hur spelbolagen hanterar vad EU har stiftat om hanterar också från bolag till bolag.
Vissa bolag är ju aldrig nöjda hur mycket dokument folk än skickar in.
Och det finns ingen lag på att folk ska skicka in sina bankutdrag, det är något som vissa skitföretag har hittat på helt på egen hand...
Av de som har svensk spellicens så är det väl bara Pinnacle. Men Pinnacle har numera dåliga odds och kräver att man ska skicka in bankutdrag och annat larv så de kan dra åt helvete.
Ingen ska skicka in något jävla bankutdrag till ett satans spelbolag, så enkelt är det.
De som ändå gör det har ta mig fan ingen integritet överhuvudtaget.
Aja jag har tagit det vidare till ARN, Spelklubben aka Bethard var snabba med att svara på det och har motstridit det.