Igår, 16:16
Medlem
KeligKapybaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
En polare har två barn med en tjej och enligt honom är det som natt och dag - alltså hennes kropp. Nu har han svårt och tända på henne. Innan hade hon haft stora, fylliga bröst som gjorde honom galen, nu not so much.
Nu är det ju så att bröstens primära uppgift är att mata barn. Sexuell attraktion är sekundär.

Visst kan man resonera att den sexuella attraktionen måste få komma först 🤔, men hur man är rankar det är det att mata barnet som är meningen med dem
Citera
Igår, 16:44
Medlem
GertBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeligKapybara
Nu är det ju så att bröstens primära uppgift är att mata barn. Sexuell attraktion är sekundär.

Visst kan man resonera att den sexuella attraktionen måste få komma först 🤔, men hur man är rankar det är det att mata barnet som är meningen med dem

Ja och stora, fylliga fasta bröst är attraktiva för många män på grund av att det signalerar att kvinnan som har dessa bröst kan amma deras gemensamma avkomma bra i grund och botten. Så det båda aspekterna har nog något att göra med varandra. Tror jag i alla fall
Citera
Igår, 16:46
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Vad säger du om den där kolsvarta randen en del kvinnor får från naveln och nedåt? Är den inte avtändande?
Hmm, när du säger det så...som evig loooser som i stort sett inga tjejer eller kvinnor vill ha så har jag såklart istället tittat på mycket porr genom åren & även gravidporr. Nog har jag sett det du nämner men såhär på rak arm kan jag inte komma ihåg vad jag tycker om det.

Citat:

Onekligen måste det vara så Utan tuttar, inget liv....iaf innan vi hade andra metoder. Med lite tur fanns det ju nån annan kvinna som hade mjölk men bodde man i djupaste skogarna i nån liten by mitt i vintern så svalt barnet ihjäl med för stora bröstproblem.

Era tuttar är allas våra älsklingar! Ibland tror jag att det är därför det tycks finnas fler lesbiska/bisexuella tjejer än homokillar för ni har ju också sugit på tuttar Så ni har liksom närmare dit redan. Det skulle ju också kunna vara önsketänkande för att jag gillar att tänka så!
Citera
Igår, 16:55
Medlem
KeligKapybaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Hmm, när du säger det så...som evig loooser som i stort sett inga tjejer eller kvinnor vill ha så har jag såklart istället tittat på mycket porr genom åren & även gravidporr. Nog har jag sett det du nämner men såhär på rak arm kan jag inte komma ihåg vad jag tycker om det.

Onekligen måste det vara så Utan tuttar, inget liv....iaf innan vi hade andra metoder. Med lite tur fanns det ju nån annan kvinna som hade mjölk men bodde man i djupaste skogarna i nån liten by mitt i vintern så svalt barnet ihjäl med för stora bröstproblem.

Era tuttar är allas våra älsklingar! Ibland tror jag att det är därför det tycks finnas fler lesbiska/bisexuella tjejer än homokillar för ni har ju också sugit på tuttar Så ni har liksom närmare dit redan. Det skulle ju också kunna vara önsketänkande för att jag gillar att tänka så!
Ja frågan är om det är därför män, i synnerhet vissa, älskar bröst så mycket. De kommer ihåg när de sög av sin mammas jättetutte.
Citera
Igår, 17:00
Medlem
KeligKapybaras avatar
Det bästa med kombinationen stora, slappa och hängiga bröst är att man får ett rejält svung när man ska göra helikoptern med dem.
Citera
Igår, 17:14
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ja frågan är om det är därför män, i synnerhet vissa, älskar bröst så mycket. De kommer ihåg när de sög av sin mammas jättetutte.
Min mor hade inte så stora ens under graviditeten. Själv är jag helt klart en tuttman & de kan i stort sett inte bli för stora men visst är det en utseendefråga också. Dock behöver en kvinna för det mesta inte oroa sig för tuttarnas utseende vad gäller mig iaf. Det viktigaste är att de finns där & att jag får ta på dom när jag vill.

Jo, förresten, det mest avtändande för mig har varken med färg eller form att göra men om magen är väsentligt större än tuttarna så får jag inte upp kuken lika lätt.

Citat:
Det bästa med kombinationen stora, slappa och hängiga bröst är att man får ett rejält svung när man ska göra helikoptern med dem.
Upphetsande ord & tankar
Har alltid drömt om att få träffa en kvinna med ordentligt stora men utan att hon själv väger 120.
Men annars får det gärna vara stora tunga härliga hängande juver att tvåla in duschen.
Citera
Igår, 17:14
Medlem
Det är graviditeten som gör att brösten förändras. Hur länge du ammar är orelevant.
Citera
Igår, 17:15
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ja mina blev mjukare efteråt
Det blev mina med, och något hängigare.
Citera
Igår, 17:47
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
De blir väl lite slängigare?
Tänjs de ut av att fyllas och tömmas på med mjölk flera gånger?
Citera
Igår, 17:49
Medlem
KeligKapybaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
De blir väl lite slängigare?
Tänjs de ut av att fyllas och tömmas på med mjölk flera gånger?
Lenare hud
Citera
Igår, 17:51
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Lenare hud

Vad orsakar det?

ChattGPT tror att det beror på att damerna smörjer in titsen med oljor under amning samt kanske även hormonförändringar. Oavsett stöder jag denna utveckling.
Senast redigerad av UppmarksamhetsHora Igår kl. 17:53.
Citera
Igår, 17:52
Medlem
Sorry!!!
Kvinnor ...
Brösthäng till navel. AMEN!!

Enda är träning och undvik dålig mat skräp mat...
Träna och styrka. Håll kvar fastare.
Använda behå hela tiden så de ramlar inte neråt till navel...

Om du ser fett på magen, revben och rygg då är det bröstet fett också ...bploppb ner till navel utan behå ...

Män klagar alltid om kvinnors bröst- små, stor, platt, taxbröst och fula bröst...

Männens pungar ??? ( mina är två fastare snygga pung ) Jag har sett männens olika form pungar häng neråt till knä, stor och små. Vissa är inte snygga....
Senast redigerad av Dofstom Igår kl. 17:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in