• 3
  • 4
2025-02-24, 16:33
Medlem
BedBoys avatar
Statistiskt finns de ju tusentals och tusentals konservativa mn som sker efter kvinnor. Det r ju bara skriva detta i en kontaktannons s kommer alla hgermn g igng direkt. Fr stark knsla att TS letar efter nn att blsa i PM. Eller s kommer hgermnnen knna sig rdda ver en kvinna som visar att de har en politiskt uppfattning d en del av den konservativa vrdebilden r att kvinnor ska hlla kften och lyssna p vad deras man sger t dem att tycka.
Citera
2025-02-24, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BedBoy
Statistiskt finns de ju tusentals och tusentals konservativa mn som sker efter kvinnor. Det r ju bara skriva detta i en kontaktannons s kommer alla hgermn g igng direkt. Fr stark knsla att TS letar efter nn att blsa i PM. Eller s kommer hgermnnen knna sig rdda ver en kvinna som visar att de har en politiskt uppfattning d en del av den konservativa vrdebilden r att kvinnor ska hlla kften och lyssna p vad deras man sger t dem att tycka.

Vart skriver jag en kontaktannons idag? Knns som en rtt urldrig grej att gra.
Citera
2025-02-24, 16:56
Medlem
BedBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tankstort1

Du skriver en kontaktannons p skrivmaskin som du skickar in till lokaltidningen. De r ju du som vill ha konservativa mn?

N men typ twitter/tinder/hinge eller ntt? Ba skriv "Jag vill ha en man som inte bangar p att be mig hlla kften och sga t mig g tillbaka i kket nr jag frgar honom hur han mr". Sen fr du grotta igenom alla incels och konspirationsteoretiker.

Fattar ni vad jag syftar p. Anledning till att det r svrt att hitta en konservativ man r att konservativa mn oftast r assholes, iaf jmfrt med vad kvinnor idag "frvntar sig", dvs att bli behandlade som medmnniskor.
Senast redigerad av BedBoy 2025-02-24 kl. 17:00.
Citera
2025-02-24, 17:56
Medlem
Frst trodde jag att frgan var: "vart hittar jag en konsekvent man" ?.

Kanske hr det ihop?
Citera
2025-02-24, 18:32
Medlem
UnnaDigs avatar
Jag tycker nd att det finns ngot i att flja politiken. Dr tenderar folk att ppet vga vara konservativa jmfrt med om man pratar med ngon random, d knns sannolikheten lgre att personen, oavsett om den tycker s eller inte, hade vgat st fr att vara konservativ. Dremot hade jag sjlv inte gtt fr politikerna sjlva utan snarare folk runtomkring dem. T.ex. Om en ldre konservativ politiker har uppfostrat sin son/dotter (som nu r vuxen) lr den personen med strsta sannolikhet ha liknande vrderingar om inte ngon rebellfason skedde under uppvxten. Ev kompisar i kretsar med konservativa politiker men som sjlva inte r aktiva. Det r mina tips.
Citera
Igår, 23:43
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Din signatur sger annat...

"Certifierat transsexuell, rullstolsburen, HIV-smittad och afro-samisk."
Det r korrekt. Vad r din tolkning?
Citera
Igår, 23:52
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ja, du ska hlla kften.

Har jag fel om att du r en vnsterman som har ftt lite luft efter att ha lyckats stta p ngra fula/feta vnsterbrudar? Sluta gnlla p folk som stadkommer ngot, och gr ngot vettigt sjlv istllet. Typiskt vnster att ha slavmentalitet, vara passiv, flja strmmen (men nd knna sig som "rebell"), godhetsknarka p symbolhandlingar som krver minimal insats och ger noll effekt och lgga resten av sin tid och kraft p avund och missunnsamhet.

"Hgermn bla bla snyft buhu". Gay.

Citera
Idag, 07:59
Medlem
BedBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Ja, du ska hlla kften.

Har jag fel om att du r en vnsterman som har ftt lite luft efter att ha lyckats stta p ngra fula/feta vnsterbrudar? Sluta gnlla p folk som stadkommer ngot, och gr ngot vettigt sjlv istllet. Typiskt vnster att ha slavmentalitet, vara passiv, flja strmmen (men nd knna sig som "rebell"), godhetsknarka p symbolhandlingar som krver minimal insats och ger noll effekt och lgga resten av sin tid och kraft p avund och missunnsamhet.

"Hgermn bla bla snyft buhu". Gay.

Oj, blev lilla snflingar arg nr man ppekar att hans och hans kamrater inte fr ligga och drfr hller p och bli fascister G och heila av dig i ntt led med 4000 likasinnade mn tills kvinnor inte ha rstrtt lngre s kommer nn vilja ha dig ven fast du har vidriga sikter.
Citera
Idag, 10:01
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Oj, blev lilla snflingar arg nr man ppekar att hans och hans kamrater inte fr ligga och drfr hller p och bli fascister G och heila av dig i ntt led med 4000 likasinnade mn tills kvinnor inte ha rstrtt lngre s kommer nn vilja ha dig ven fast du har vidriga sikter.
Jag tror att du har missuppfattat begreppet "snflinga". Det anvnds vanligen fr att beskriva woke-mnniskor som du.

Jag r fr vrigt medellders, lever i barnfamilj med en kvinna som ocks har sunda/konservativa vrderingar, och har innan dess ftt ligga i princip s mycket jag har velat genom livet (ven fre dagens lttlegade kultur). Jag r vldigt njd med mitt liv och delar med mig av rd och uppmaningar i syfte att andra ocks skall se igenom agendahjrntvtten och bli lyckliga.
Citera
Idag, 10:33
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tankstort1

Kan du inte kontakta TS hr: (FB) Hur stor del av alla svenska kvinnor r low value?
Citera
Idag, 12:10
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Det r korrekt. Vad r din tolkning?
tt du som mnga andra p Flashback har en mrklig sorts humor.
Citera
Idag, 12:20
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
tt du som mnga andra p Flashback har en mrklig sorts humor.
Korrekt. Jag r som mnga andra p Flashback i det att jag har en humor som du uppfattar som konstig. Den formen av humor kallas ironi. Jag respekterar att vissa har svrt med ironi, och jag uppskattar mnga sdana mnniskor fr deras vriga egenskaper. Jag anvnder inte ironi i syfte att frvirra ngon utan eftersom jag sjlv uppskattar det.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in