Idag, 00:43
Medlem
För mig handlar det om hatkärlek. Jag gillar USA eftersom så mycket bra kommer därifrån, bra prylar, bra kultur med mera, men på senare år har det politiska klimatet blivit allt mer infekterat. Folk i allmänhet verkar inte må så bra och det gör att man drivs åt ytterligheter i politiken. Tror ett av deras grundläggande problem är att folk är överarbetade. Reallönerna har sjunkit gradvis under åren, folk får mindre för pengarna. Blir man allvarligt sjuk eller råkar ut för en olycka kan hela ekonomin bli förstörd. Mycket negativ stress i det landet.
Citera
Idag, 00:44
Medlem
Jag hållet med dig. Tänker inte köpa de Usa-producerade produkter jag annars brukat göra. Inte för att jag tror att min bojkott har den minsta inverkan på amerikansk ekonomi, det är mest för min egen själsfrid, vill inte bidra med ett öre till dem!
Jag har grunnat över YouTube. Det finns några amerikaner jag följer ( samma hobby). Jag har annonsblockerare på YT så att jag slipper reklamen, får de som ger ut videos på YT ändå betalt för annonserna jag ser? Om så sker blir det ajöss med dem också.
Citera
Idag, 00:59
Medlem
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillardisk
Vem sa något om Ukraina? Kräla tillbaka till ditt smutsiga, loppiga hörn i din fallfärdiga trollfabrik, vatnik.
Jag sa något om Ukraina, många amerikaner är medvetna om hur mycket av deras skattepengar går åt där. I stället för att rusta upp sitt eget land. Vad fan är en Vatnik?
Citera
Idag, 02:02
Medlem
top_secrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojkekorv
En vanlig upprepning av hur hemskt USA var under G. W. Bush. Då var USA den stora satan. Sen kom Obama då var USA himmelriket. Sen kom Trump då var USA satan själv igen.
Sen kom Biden och USA var irrelevant. Nu är de Trump igen och de är skönt o tryggt att ha en syndabock att demonisera.
Hade Kamala vunnit så hade Schulman såklart inte skrivit detta, då hade USA varit fantastiskt.
Precis så där är det. Bara vänstern som ojjar sig som vanligt medan de skiter blankt i vad som pågår i verkligheten. Nu ska man plötsligt vara för krig om man tillhör vänstern. Noll trovärdighet har de.
Citera
Idag, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Vet inte men de flesta amerikaner verkar vara assholes ? Dumma ,egoister 🙄
Alla är egoister. Vissa visar det bara mer än andra. Att värna sig själv och sina närmaste är fullt naturligt. Alla länder och folk bör ta hand om sig själva. Inte kräva att andra folk ska ta hand om de.

Jag är egoist. Jag bryr mig bara om mina närmaste. Skiter fullständigt i resten, i synnerhet i 🧕migranter från u länder. Men skiter även i andra. Jag har inte ansvar för dig eller din familj. Om ni blir uteliggare och hemlösa är ert problem, inte mitt. Sköt er själva eller dö. I dont care.😏
Senast redigerad av Malapagos Idag kl. 02:18.
Citera
Idag, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Om du tror att 99% av amerikanerna var vita på 80-talet är du så jävla dum i huvudet.

80% skulle det vara.

En väsentlig skillnad gentemot de 60% det är idag.
Citera
Idag, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hav122
USA gick kraftigt utför när George Soros sponsrade blm-terroristerna. NU ser man negrer på varje tv-kanal i USA, inte minst på FOX News. Jag känner mig personligen förolämpad varje gång jag ser en apa på TV.

Detta vänder fort. på 5 år är vi tillbaka igen med MAGA. Så USA har alldrig sätt ljusare ut än nu, Med Trumpen och Musken. Goda tider väntar i minst 4 år till.

Jag kallar MSM nigger TV - bara dumma apor kollar på dom.

Trump är sionist, och hans dotter är gift med en jude.

För att rädda USA krävs det att man kastar ut juden och negern, och det har inte Trump stake nog att göra.

Musks nya honeyfitta är även hon jude.
Citera
Idag, 05:23
Medlem
Vi har problem med droger. i Sverige som fördummar befolkningen eller iaf skapar märkliga beteenden men USA har enorma problem. Trumpen vet om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in