Igår, 15:05
Medlem
bottenskrapads avatar
r det vrt det att kpa heroin och snorta/rka/bomba det istllet fr att kpa oxyxontin som r s dyrt? r heroin fortfarande mer potent n oxycontin om man bara rker/snortar/bombar det eller ger det samma effekt som oxycontin oralt? man fr vl fortfarande "mer" fr samma pris d heroin r billigare, men det kanske bara r billigare om man kr heroin iv? (jag vill inte anvnda sprutor).
Senast redigerad av bottenskrapad Igår kl. 15:44.
Citera
Igår, 15:57
Medlem
p00ninos avatar
Oxycontin tas upp bttre oralt (ca dubbelt), r enklare att dosera och skrare (heroin kan vara bankat eller dlig kvalit).

Ingen aning vad skiten kostar nufrtiden, men hade hftat att oxycontin (i blister) r vrt minst dubbla per dos om man inte tnker ta IV/rvpanna, bara fr att slippa krnglet/oskerheten.

Och sluta knarka frresten!

MVH
Citera
Igår, 16:08
Medlem
ruttenfimps avatar
heroin ska rkas eller skjutas PUNKT.

en boll gr fr runt 200-300kr samma som en tablett 80mg brukar g fr ungefr. I en boll har du iaf ngra doser, en 80 oxy r en dos. iaf fr mig.
Citera
Igår, 17:55
Medlem
bottenskrapads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
heroin ska rkas eller skjutas PUNKT.

en boll gr fr runt 200-300kr samma som en tablett 80mg brukar g fr ungefr. I en boll har du iaf ngra doser, en 80 oxy r en dos. iaf fr mig.
hur r risken fr verdos om man rker det? Du sger att en boll iaf har ngra doser, r det lika mnga doser fr rkning som fr iv?
Citera
Igår, 19:34
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenskrapad
hur r risken fr verdos om man rker det? Du sger att en boll iaf har ngra doser, r det lika mnga doser fr rkning som fr iv?

Inte stor. ven om det r bra heroin. Chansen att du kommer ver dunder heroin r lg men de bara prva sig fram. verdos vid rkning r svrt. Du knner sjlv.

Jag skjuter inte heroin. Men en boll p ok heroin rcker en dag ungefr om du r nybrjare..
Senast redigerad av ruttenfimp Igår kl. 19:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in