• 9
  • 10
Igår, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Finns väll ca 0.0001% ryssvänner i Sverige.

Bara vänstern som tror att man är ryssvän för att man inte tycker att skänka det korrupta landet Ukraina miljarder och åter miljarder är en toppen idé.

Inte bara vänstern.
Det är PK numer att se alla skeptiker och sanningssökande som "ryssvänner".
Citera
Igår, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Spelar det nån roll?
Ryssarna kommer hugga huvudet av alla oavsett om man säger att man e på deras sida eller ej.

Eller har du bevis på att dom skonar ryssdyrkare?
Det har ju de ryzzvänliga i Donbass, de som trott på ryzzpropagandan och velat bli en del av statliga tv-bildernas skinande Ryzzland, fått erfara.
De har alla dödats i fronten som kanonmat. Det finns få levande män kvar. De som inte dödats, har fått uppleva terror. De har ju betraktats som hoholer av ryzzdjuren.

Traditionellt sett har medlöpare alltid dödats av de vars ärenden de sprungit. Härskarna vill absolut inte ha opålitliga, ryggradslösa förrädare och patologiska lögnande opportunister springandes på deras nyvunna territorium.
Citera
Igår, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rusellpeters
Ju längre text du skriver dess mer avslöjar du din totala inkompetens.

Irak kriget weapons of mass destruction
Serbien bombningar hjälpa magra muslimerna
Afghanistan kriget befria kvinnorna
Libyen kriget. hot mot Europa.

Några av NATO fredsbevarande insatser.

Inse att NATO har med USA hegemoni att göra.

Vakna
Men nu är du väl nöjd när Trump demonterar USA’s hegemoni?
Citera
Igår, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperHardStarCore
Men nu är du väl nöjd när Trump demonterar USA’s hegemoni?
Ja
Citera
Igår, 14:39
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusellpeters
Undersökningar stoppas av USA i FN flera ggr.

Undrar varför?
Har du bevis på det förutom några YouTube klipp?
Citera
Igår, 16:12
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Haha är du helt jävla efterbliven eller? Jag är anställd av försvarsmakten och har gjort lumpen! Det har jag redan sagt! Vad har du själv gjort din lilla fega råtta? Gått över på ryssarnas sida som den äckliga lilla förrädaren du är?

Nej dessa var interventioner i redan existerande krig! Svara nu: Vilka krig har NATO startat?

Och vilka internationella undersökningar har kommit fram till att NATO låg bakom detta?

Försvarar du DCA-avtalet är du en landsförrädare, det finns inte ens diskussion att ha angående det. Lumpen gjorde jag för över 20 år sen valpen.

Balkan, Afghanistan, Libyen och nu Ukraina. Är du inte läskunnig? Din naiva tro som natokramare bryr sig givetvis ingen om.
Citera
Igår, 17:34
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Att strida för att Kristersson och Jonsson ska behålla makten är i alla fall inte samma sak som att strida för Sverige.
Citera
Idag, 02:21
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Det var ett lustigt påstående. Är Sverige och Ryssland bröder nu alltså. Ryssland och Ukraina var aldrig bröder? Ryssland är det land som senast krigade på svensk mark och de annekterade Finland. De har aldrig varit vår broder.

Exakt. Det finns inte en chans i helvetet att jag någonsin kommer att betrakta de smutsiga, ryska halvmongolerna som mina bröder.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in