Igår, 23:31
Medlem
Tittat på serien Grännsfall på svt. En serie som är lite smårolig, med Jesper Rönndal och en dansk.
Det som gör mig förbluffad är att Jesper ser inte ut att ha en tillstymmelse till penis. I de flesta scener har Jesper gråa mjukisbyxor, något som annars brukar framhäva en killes "paket". Jesper är dessutom smal vilket gör att hans penis inte döljs av en hängande buk.
Han har till och med en tjejcameltoe...

Har dom skyddat paketet pga slagsmålsscener? Har han micropenis och inte bryr sig? Hur kan de som har hand om kläderna inte se att gråa byxor på den killen är ett big no no?!
Citera
Igår, 23:34
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Kanske är han till och med lite stolt och tycker det är fräsigt med en mikroballe.
Finns så mycket konstigt folk så blir inte förvånad.
Citera
Igår, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbulentxxx
Kanske är han till och med lite stolt och tycker det är fräsigt med en mikroballe.
Finns så mycket konstigt folk så blir inte förvånad.

Så kan det vara. Ingen skam med micropenis...meeeen ändå? Rent estetiskt....
Citera
Igår, 23:50
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheerio
Så kan det vara. Ingen skam med micropenis...meeeen ändå? Rent estetiskt....
Nä det kanske det inte är, men brukligt är väl att man har lite ordentligare doningar.

Estetiskt ser det väldigt tokigt ut, det minsta dom kunde gjort är ju att sy in en kabanoss i byxan så det ser lite vettigare ut.
Citera
Igår, 23:54
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Tittat på serien Grännsfall på svt. En serie som är lite smårolig, med Jesper Rönndal och en dansk.
Det som gör mig förbluffad är att Jesper ser inte ut att ha en tillstymmelse till penis. I de flesta scener har Jesper gråa mjukisbyxor, något som annars brukar framhäva en killes "paket". Jesper är dessutom smal vilket gör att hans penis inte döljs av en hängande buk.
Han har till och med en tjejcameltoe...

Har dom skyddat paketet pga slagsmålsscener? Har han micropenis och inte bryr sig? Hur kan de som har hand om kläderna inte se att gråa byxor på den killen är ett big no no?!

Min spontana respons på din trådstart är att jag undrar varför du engagerar dig i denne Jesper Rönndahls penis.
Är den av vikt för serien eller för dig personligen?

Då jag inte ser serien eller känner till personen ifråga så fick jag Googla, och det visar sig att han har två barn, vilket antyder att han har en penis som fungerar och att han har ett sexliv.

Bra för honom.
Citera
Idag, 00:34
Medlem
Hans penis är paketerad uppåt så du måste kolla uppe och zooma tills du ser näbben.
Citera
Idag, 00:42
Medlem
auruns avatar
Jag har sett serien men aldrig noterat det. Jag brukar nog inte kolla in skrevet hos män i alla scener vilket du uppenbarligen gjort.
Citera
Idag, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveL8
Hans penis är paketerad uppåt så du måste kolla uppe och zooma tills du ser näbben.

Såpass, kan det vara så för att skydda hans paket i scenerna?
Citera
Idag, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Min spontana respons på din trådstart är att jag undrar varför du engagerar dig i denne Jesper Rönndahls penis.
Är den av vikt för serien eller för dig personligen?

Då jag inte ser serien eller känner till personen ifråga så fick jag Googla, och det visar sig att han har två barn, vilket antyder att han har en penis som fungerar och att han har ett sexliv.

Bra för honom.

Mitt engagemang handlar mest om hur estetiskt onaturligt det ser ut (enligt mig). Hur vida penisen fungerar eller om han har ett sexliv är inte befintligt i min frågeställning.
Citera
Idag, 06:19
Medlem
Citat:
Mitt engagemang handlar mest om hur estetiskt onaturligt det ser ut (enligt mig). Hur vida penisen fungerar eller om han har ett sexliv är inte befintligt i min frågeställning.
Det verkar som att du får vända dig någon annanstans för att fylla ditt behov av estetiska penisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in