Idag, 10:45
Medlem
OK vem fixar dom eller fup då ??
Citera
Idag, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daimglass
Du måste ju trolla. Hur är det att hata att säga att man tycker att en extremt avvikande sexualitet som dessutom framförs till barn är vidrigt?

Jag hatar inte bögar eller transor. Jag är inte homofob då jag inte är RÄDD för bögar. Däremot tycker jag att bögeri är totalt motbjudande och vedervärdigt. Det är min naturliga instinkt och inget jag har valt. Ska jag dömmas för att jag uttrycker vad jag känner?

Tycker du att du framför din sexualitet varje gång du lägger upp en bild på internet? Du hade aldrig sett det så om personerna var hetero män, eller kvinnor för den delen. Det är du och ditt tankesätt som skapar hela problemet. Transmänniskor måste få finnas till och bara vara en del av samhället precis som alla andra utan att man anser att hela deras liv är ett enda budskap, du hade aldrig gjort så om de inte var trans. Det är just att de är trans som är ditt problem, du är alltså tvättäkta transfob
Citera
Idag, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blafagel
Dragqueens, som enligt dom själva klär sig sexuellt vill läsa, och vara nära barn.

Behöver inte vara ett geni för att förstå vad som pågår här..

Lite som att det inte passar för en dagislägare att springa runt i läder med piska.

Det är kläder utstyrslar med sexuella anspelningar som inte är lämpligt i sammanhang där barn finns. Det borde vara en självklarhet för de allra flesta.
Citera
Idag, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jo. Det är precis det yttrandefriheten betyder. Annars har vi samma nivå på lagarna som Iran och Saudi.
Du röstar på SD också, I suppose.
Citera
Idag, 11:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bidi75
Du röstar på SD också, I suppose.

Nej. Har inte röstat på SD på nästan 10 år. Hur det nu är relevant.
Citera
Idag, 11:26
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hedonismmm
Tycker du att du framför din sexualitet varje gång du lägger upp en bild på internet? Du hade aldrig sett det så om personerna var hetero män, eller kvinnor för den delen. Det är du och ditt tankesätt som skapar hela problemet. Transmänniskor måste få finnas till och bara vara en del av samhället precis som alla andra utan att man anser att hela deras liv är ett enda budskap, du hade aldrig gjort så om de inte var trans. Det är just att de är trans som är ditt problem, du är alltså tvättäkta transfob

Är du transa och lägger ut en bild på dig själv i drag på nätet så är det självklart att betrakta som en provokation och som propaganda.

Det är att betrakta som en brottslig handling och bör adresseras som en dylik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in