• 6
  • 7
Idag, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Svårt att generalisera och avgöra vad alla tycker om men jag kan berätta vad mina tjejkompisar och jag själv faller för.

Ett öppet leende, glitter i ögonen, humor och intressen, att vilja göra saker tillsammans, kommunikation och kunna prata om olika saker!

Finns absolut många tjejer som vill ha pengar och status men de brukar ju dejta vem som helst även gamla gubbar och den typen av tjejer vill du nog inte ha ändå.

Blir nog inte så enkelt för en man som bara bryr sig om utseende att lyckas träffa någon tjej heller, visst är det kul att få en komplimang för sitt utseende men ännu roligare att få komplimanger för humor och andra egenskaper men om du som kille bara skriver till tjejer att de ser bra ut så finns det bara "tack" att säga sedan dör konversationen.

Men om du frågar en tjej om jobb, intressen mm och berättar om din dag och hon frågar dig tillbaka och berättar något om sig själv så kommer hon också att börja skriva till dig och fråga om din dag mm.

Jag träffade min kille på jobbet så vi hade från början många saker att prata om men alla kan ju inte ha sådan tur tyvärr.
Ja du har rätt men vi män är mycket mer utseendefixerade än kvinnor. Kvinnor bryr sig om massa annat medan vi män främst går efter utseende.
Citera
Idag, 02:10
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
Ja du har rätt men vi män är mycket mer utseendefixerade än kvinnor. Kvinnor bryr sig om massa annat medan vi män främst går efter utseende.

Utseendet är ju det första man ser och givetvis måste man känna något redan då annars är det meningslöst att ens försöka tvinga fram ett intresse.

Det jag menar är att du kände att du fick ta alla initiativ och jag tror att det beror på att du kanske bara skriver "hej snygging / sötnos" eller liknande och det finns liksom inget att fortsätta skriva om för tjejerna?
Citera
Idag, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Utseendet är ju det första man ser och givetvis måste man känna något redan då annars är det meningslöst att ens försöka tvinga fram ett intresse.

Det jag menar är att du kände att du fick ta alla initiativ och jag tror att det beror på att du kanske bara skriver "hej snygging / sötnos" eller liknande och det finns liksom inget att fortsätta skriva om för tjejerna?
Ja du har rätt om det.
Citera
Idag, 03:05
Medlem
Eatlers avatar
Det är ju grundläggande biologi, detta lär man sig i högstadiet. Kvinnor har ägg, dom har ett begränsat antal och en graviditet är långdragen och farlig. Män har oändligt med spermier. Därför är det kvinnor som väljer sin partner med omtanke. Samma sak sker i naturen med andra arter, med en mängd olika variationer.
Citera
Idag, 03:47
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
medan vi män främst går efter utseende.

Tala för dig själv, dumjävel. Hur intressant är en snygg brud utan hjärna?
Citera
Idag, 04:20
Medlem
Incendios avatar
Vår biologi är inget man ändrar på i första taget. Hur trött du än är. Finns det inte en fetisch med kvinnor som gillar att dominera män? Annonsera efter en sådan så slipper du ta initiativ.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in