• 1
  • 2
Igår, 20:05
Medlem
Har inte legat med tjej elr haft dejt på 5 år pga ångest problem osv, men nu ska ja träffa en snygg tjej o jag tänkte påverkar oxascand labidon mycket? Nej jag är ingen knarkare, nej jag tar inte benzo normalt, eller kan ja lika gärna ta nån öl innan?
Citera
Igår, 20:06
Medlem
morgonstjaernans avatar
Bättre att dricka två öl innan än att ta benso.
Citera
Igår, 20:07
Medlem
ta inte mer än 15mg är väl mitt bästa tips då. tar du 25mg så blir du lite hög på den. du kan dock få en liten high även på 15mg. men inget någon skulle kunna märka.
Citera
Igår, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
ta inte mer än 15mg är väl mitt bästa tips då. tar du 25mg så blir du lite hög på den. du kan dock få en liten high även på 15mg. men inget någon skulle kunna märka.

Är 2 öl bättre?
Visade sig att hon var en coomer så drf ja verkligen behöver lite för nerverna
Citera
Igår, 20:10
Medlem
slimharlots avatar
Två blå och en halmstad crush 7.0% har alltid gjort susen för mig.

Kan inte se varför en oxascand eller ett helt paket skulle göra skada.
Citera
Igår, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Är 2 öl bättre?
Visade sig att hon var en coomer så drf ja verkligen behöver lite för nerverna

alkoholen får dig att lukta osäker. 15mg blir ungefär som 1 öl. berätta gärna vad en coomer är?
Citera
Igår, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
alkoholen får dig att lukta osäker. 15mg blir ungefär som 1 öl. berätta gärna vad en coomer är?
Coomer är porrskadad
Citera
Igår, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimharlot
Två blå och en halmstad crush 7.0% har alltid gjort susen för mig.

Kan inte se varför en oxascand eller ett helt paket skulle göra skada.
Ja ett helt paket när jag redan blir stenhög på 15 mg
Citera
Igår, 20:22
Medlem
UncleBenssnopps avatar
Ta ingen benso,räcker med en öl,jag lovar.
Citera
Igår, 20:27
Medlem
slimharlots avatar
Citat:
Ja ett helt paket när jag redan blir stenhög på 15 mg

Ta inte mer än vad du klarar då, det är ju helt upp till dig

Edit: du säger hon är porrskadad så antar att hon ställer förväntningar på dig som gär dig nervös i brallan redan nu.

Ta du din oxascand så kommer det 100% hjälpa dig förbi de stelaste bitarna av dejten. Se bara till att inte dricka så ska nog allt gå bra, du vill ju inte somna under dejten va?
Senast redigerad av slimharlot Igår kl. 20:29.
Citera
Igår, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimharlot
Ta inte mer än vad du klarar då, det är ju helt upp till dig

Edit: du säger hon är porrskadad så antar att hon ställer förväntningar på dig som gär dig nervös i brallan redan nu.

Ta du din oxascand så kommer det 100% hjälpa dig förbi de stelaste bitarna av dejten. Se bara till att inte dricka så ska nog allt gå bra, du vill ju inte somna under dejten va?
Jo men är en öl bättre en oxscasand?
Citera
Igår, 20:47
Medlem
Citat:
Har inte legat med tjej elr haft dejt på 5 år pga ångest problem osv, men nu ska ja träffa en snygg tjej o jag tänkte påverkar oxascand labidon mycket? Nej jag är ingen knarkare, nej jag tar inte benzo normalt, eller kan ja lika gärna ta nån öl innan?

Men nej gör det inte! Måste du eller kan du prata med en polare innan istället? Det är helt normalt att vara nervös innan!

Vad du vill få ut av mötet med tjejen? Vill du se om det kan bli något seriöst eller vill du bara ligga? Om du bara vill ligga så gör det du behöver antar jag, men vissa droger kan påverka potensen negativt som du säkert redan vet. Men vill du ha något seriöst så är risken stor att du skrämmer bort de vettiga och bara de trashiga trasiga blir kvar.

Vi tjejer är väldigt duktiga på att sniffa till oss sånt där, om någon är påverkad. Antingen har vi tidigare erfarenhet eller så får vi bara en dålig magkänsla som vi inte förstår var den kommer ifrån.

Det är inget fel att vara lite nervös innan, det viktigaste är hur man hanterar nervositeten. Om man kan ha lite självdistans till den eller vågar närma sig känslan. Du är bra som du är och en bra tjej kommer se det!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in